Elitebruger
Tilføjet:
21-07-2006 12:57:50
Svar/Indlæg:
290/92
Jeg ville igår formatere og smide windows ind på min maskine på ny da den har været ude for en masse spyware, adware og vira..
Første del med at formatere går også fint.. Efter at have kopieret de fine filer der skal til for at installere windows, genstarter den som den jo nok skal.. Men den vil bare ikke komme længere end det første billede hvor man kan komme ind i BIOS.. Det virker som om den er gået i hak når den har stået i 3-5 sek i det screen, da hverken DEL eller TAB virker..Eller.. Der kommer i alt fald ikke noget ud af det.. Når jeg trykker TAB til at starte med kommer den til min harddisk og sigre også god for den.. men den kommer bare ikke længere end det..
Jeg har prøvet at resette bundkortet, fjernet batteriet og startet uden, skille lortet ad og samle det igen, skiftet sata port, smidt alle andre drev væk end min HDD, og da jeg smed HDD fra sagde den også fint nok at der intet drev var i til at finde windows fra.. Og til sidst har jeg så ladet den stå natten over og den virker stadig ikke her til morgen.. GRR..
Er der nogen der kan hjælpe mig?!
[Overskrift rettet af Emillos. Brug en mere sigende en anden gang :)]