hey. Vi har lige nu en TDC 1024/128 Forbindelse. Vil vi kunne mærke forskel på hastighed ved at gå over i en 2048/512 ? I online spil som cs og generel færdsel på nettet for os alle sammen ?
Kan det køre server uden at lagge ? cs server altså... hvis det er 512 kb opload... Mener nemlig at have læst det er det vigtigste når man spiller online spil eller trækker server... ?
Dunno med CS, men jeg har da haft hostet en JOTR server fra en 1024/512 uden problemer - selv om det godt kunne rive lidt hår ud med 64 skydeglade mennesker på :e
har selv kørt en css server i et par måneder på en 2048/512 forbindelse... den kunne MAKS klare 8 spillere, hvor jeg selv var en af dem.. og det var lige i overkanten... og jeg joinede den jo over lan, så det belastede ikke forbindelsen yderligere.. så jeg vil sige max 6 spillere som joiner over nettet, hvis det ska køre nogenlunde :)
Ny Skribent
Tilføjet: 22-07-2006 12:24:12
Svar/Indlæg:
5679/460
5# når du laver server skal du ha en upload som er god derfor vil det være dårligere med 256 i upload end 512kb/s så vis du vil ha net til at lave en server så tag den med 512kb/s eller betal de omkring 50kr det koster og leje en CS server
Nej, overhovedet ikk. Alt hosting og alle spil kræver upload upload upload ! Download er kun når du surfer og downloader lidt, men der kan du let klare dig med 1024 forbindelse, men 2048/512, det har jeg og det rykker bare ;)