Jeg er lige ved og kigge lidt på edbpriser. Amd Dual-Core Opteron 175 2.2 GHz er faldet 500kr i dag så den koster det samme som en 170. ellers er det hvis ikke sket noget på amd siden endnu.
Jer intel folk kan jo så poste hvis der sker noget på intel siden.
Edbpriser bliver opdateret om torsdagen ( det gjorde det ihvertfald for et år siden, da jeg opdaterede priserne hos en it forhandler), Men kan være det har ændret sig
der går jo nok et par dage før priserne falder til ro. X2 4400+ og en Opty 175 må vel ha ca samme ydelse. så der kan spares 500kr ved og købe opty 175.
det ser ud til at Dual core med 2 mb L2 har svært ved og komme ned i pris. det er jo så også den alle vil ha :e
det er jo ikke bare et ny bundkort der skal til for alle. for mig er det ram/gfx der skal skiftes ud også. alle med Nf4 skal jo også ha nye ram. så en 4400 eller 4800+ med lidt oc kan nu også godt sparke røv + der findes ikke rigtig nogle vild gode am2 bundkort i nu
Så røg der lige en http://www.edbpriser.dk/Listpr... i kurven. Tja core hastigheden er jo den samme som den jeg har. Dog har jeg den første Clawhammer. Hehe. Men den store cache og forbedret produktions & dual core teknologi burde give bare et lille kick! :p