Reklamation/RMA?

Bundkort / CPU d.  26. juli. 2006, skrevet af blazR
Vist: 241 gange.

blazR

Overclocker
Tilføjet:
26-07-2006 22:45:04
Svar/Indlæg:
358/37
http://www.shg.dk/link.asp?got...

Har fået dette bræt hjem fra SHG idag........

Købte det da det er/var restvare, men går ikke ud fra at det skulle have noget at sige mht. hvad der følger med.

Der står: "LanParty UT NF4 Ultra-D, nForce4, GLAN, 8 Channel Surround Audio, SATA RAID, Firewire, PCI-Express, Dual DDR400, Socket 939 - incl. UV IDE Cables".

De følger ikke med?

Ydermere står der: "Til dette DFI LanParty bundkort medfølger der gule UV aktive ATA og SATA kabler samt cable sleeving."

Synes jeg ikke jeg har set.. Kun et bræt som rigtigt nok er UV aktivt.

Der følger hverken kasse, manual, I/O panel eller noget som helst med.
Kan det virkelig passe bare fordi det er en restvare..?
At man kun får et bræt i en antistatisk pose..?

Hvis ikke, hvad skal jeg så gøre?

Skal jeg ringe ind og svine dem til og forlange entet kasse, manual osv osv tilsendt, eller et andet tilsvarende produkt med det der plejer at medfølge?

//blazR

blazR

Overclocker
Tilføjet:
26-07-2006 22:49:11
Svar/Indlæg:
358/37
OMFG!

Nu har jeg så lige kigget øverst på demovarer...

Der står: shg.dk A/S gør opmærksom på, at alle varer bestilt og købt via denne kategori som udgangspunkt leveres uden tilbehør. Der vil dog i enkelte tilfælde, ved blandt andet bundkort, blive medleveret manual, IO-shield, kabler etc. Gældende er dog, at alle varer leveres uden original kasse, men er testede og dermed fungerer.

ARGH!

Tis og møg da... :r

´hmm, nå men fandt selv ud af det jo ;)

//blazR

xt0m

Elitebruger
Tilføjet:
26-07-2006 22:56:40
Svar/Indlæg:
2587/91
imo - hvis SHG skriver at "Til dette DFI LanParty bundkort medfølger der gule UV aktive ATA og SATA kabler samt cable sleeving" så vil jeg da mene at forbeholdet (shg.dk A/S gør opmærksom på, at alle varer bestilt og købt via denne kategori som udgangspunkt leveres uden tilbehør) ikke gør sig gældende.

blazR

Overclocker
Tilføjet:
26-07-2006 22:58:23
Svar/Indlæg:
358/37
tjoh, men der står så også: Vi gør opmærksom på, at evt. tilbehørsinformationer i info-boksene ikke er gældende for disse produkter. Det kan derfor ikke forventes, at et produkt bliver leveret Retail selvom det står i info-boksen.

Trist alligevel...

//blazR

DEVIL_DK

Elitebruger
Tilføjet:
26-07-2006 23:02:19
Svar/Indlæg:
6531/410
der står med stort at disse ting ikke med følger.

Symbol

Elitebruger
Tilføjet:
27-07-2006 05:42:51
Svar/Indlæg:
576/62

Der medfølger generelt aldrig noget tilbehør til demovare fra shg.