Ny musemåtte?

Diverse d.  26. juli. 2006, skrevet af System
Vist: 509 gange.

System

Overclocker
Tilføjet:
26-07-2006 23:45:31
Svar/Indlæg:
0/11005
Hej..

Jeg vil gerne udskifte min gamle Icemat til noget nyt. Jeg synes at min Icemat støjer for meget når musen glider på den.

Jeg har kigget på en Func Pad som jeg synes er cool...
Har I et forslag til en ny måtte. Skal også bruges til gaming.

Det skal lige nævnes at jeg bruger optisk mus. (Microsoft Intellimouse Explorer)

Mvh

chubbzter
CoffeeCan

Elitebruger
Tilføjet:
27-07-2006 10:41:01
Svar/Indlæg:
3394/170
prøv evt. at rense din icemat og køb noget teflon, kommer det til at glide meget bedre og larme meget mindre..

me-cass

Overclocker
Tilføjet:
27-07-2006 13:24:50
Svar/Indlæg:
1/1
kan kun sige en ting til den mus !
hvis det er en intelli mouse 3.0 ! så skal du købe dig en QcK+ ! du får ikke en bedre sammenhæng !

hvis du ikke tror på mig :D så kontakt alle progamers ;) de bruger den der kombi :D

den er stor osv... du kan også få den i mindre størelser !

dog vil jeg anbefale den store.. den er dejlig og man kan ikke mærke de ligger ind under keybordet osv.. hvis du ikke har så meget plads til den.. samt når den er brugt i et GODT stykke til kan du lige vende den.. og så har du endnu en ny måtte..

den kan købes hos www.webdanes.dk eller MANGE andre steder også :) der står også info om den på hjemmesiden :D

blazR

Overclocker
Tilføjet:
27-07-2006 13:27:17
Svar/Indlæg:
358/37
Qpad eller bare en icemat 2. edition

//blazR

Befan8

Overclocker
Tilføjet:
27-07-2006 13:27:55
Svar/Indlæg:
113/46
Jeg har selv en icemat sys også den larmer når musen kører på den. en af mine venner har en Razer eXactMat og alle de muse jeg har har jeg prøvet at køre med på den. Ja man ken ikke sige aldet end De glider bare der ud af. den har to sidder en til hvis det skal gå hurtigt og en til hvis det skal være lidt mere kontroleret.

Jeg har selv lige bestilt en så glæder mig.

http://edbpriser.dk/Listprices...

chubbz

Overclocker
Tilføjet:
29-07-2006 10:35:05
Svar/Indlæg:
2/1
Hej Allesammen

Takker for svarene.
Jeg endte med at købe en Steelpad QcK. Jeg er super glad for den. Den støjer overhovedet ikke. Og så skal man ikke bruge teflon heller. Den er bare super. Kan varmt anbefales!

Godtnok blev min Icemat mere lækker da jeg lige fik den renset og fik nyt teflon under min mus, men det kan da slet ikke hamle op med denne Steelpad.

mvh chubbz

DKMaster84

Overclocker
Tilføjet:
31-07-2006 01:28:43
Svar/Indlæg:
84/35
der skal jeg sku give chubbz ret.. SteelPad er bare den lækkerste måtte man kan købe.

har selv Steelpad QcK den helt store. for det første læber du ikke tør for plads og for det andet så er den bare så nice at køre sin mus over! og hvis du går meget op i det så brug teflon alligevel.. det gir lige det sidste PIF! og det bliver overhovede ikke beskidt det teflon da det er en stof måtte og ikke glas måtte

chubbz

Overclocker
Tilføjet:
01-08-2006 11:25:41
Svar/Indlæg:
2/1
Hej... Man skal dog passe lidt på med teflon tape. Da jeg brugte det tog måtten fast i det, så man skal bare være obs på at kliste det godt fast så der ikke er hjørner der stikker ud.

Men uden teflon fungerer det altså fint. Super lækker og præcis måtte.