Bricked PSP

Diverse d.  28. juli. 2006, skrevet af Pingel
Vist: 192 gange.

Pingel
 
Overclocker
Tilføjet:
28-07-2006 00:53:49
Svar/Indlæg:
25/18
Yes, så har jeg lige bricked min PSP, og det var endda ikke spor svært. Sådan går det når man spiller dumsmart med firmware man ikke kender. Den lille kære maskine er stendød og vil nu kun sige ynkelige kliklyde når jeg forsøger at starte den.

Det er naturligvis aldeles uværdigt for et så prægtigt apparat at være reduceret til intet mere end en gemen mursten, og jeg søger derfor at reparere den hurtigst muligt. Er der i den henseende nogen der ved hvor jeg får fat på et nyt PSP motherboard, så jeg igen kan puste liv i den lille sorte skabning og atter nyde dens forunderlige billeder og lade dens betagende toner kærtegne mine øregange?

(Mit sprog er muligvis et udtryk for at jeg i virkeligheden hader mig selv for groft lige nu)

Det lader til at både xboxrepairguide.com og Llama's har udsolgt i netop den vare. Nogen der kender et andet sted? Det vil selvf være fedest hvis de sælges i Danmark.

Al hjælp påskønnes, da det vil betyde, at jeg ikke behøver skyde mig selv ved daggry.

Tonnilerche
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-07-2006 07:18:22
Svar/Indlæg:
6052/189
Too late, your gonna die ! :p :e



gandalf18
 
Ny Skribent
Tilføjet:
28-07-2006 07:29:57
Svar/Indlæg:
5678/460
det tror jeg ik


er du sikker på at det er den rigtige firmware?

der er nemlig en firmware i omløb som ligner den rigtige men som er lavet af en hacker kun til at smadre PSP



Pingel
 
Overclocker
Tilføjet:
28-07-2006 13:45:43
Svar/Indlæg:
25/18
Hehe, ja jeg er ret sikkert på at det ikke skulle være brickeren jeg har forsøgt at installere, men jeg kan jo ikke vide det.

Har anskaffet mig en ny PSP i dag. De havde nogle gamle udstillingsmodeller stående med firmware 1.52 - helt perfekt.

Nogen der er interesseret i en meget dyr mursten? :p