Overclocker
Tilføjet:
29-07-2006 14:00:04
Svar/Indlæg:
0/11005
Hej,
Jeg har endelig fået alle mine dele til min nye pc...
Som består af følgende dele:
MB: ASUS M2N32-sli deluxe
CPU: AMD Athlon64 x2 3800+ 2ghz
CPU-KØLER: ZALMAN CNPS 9500 AM2
RAM: 2x1gb ocz pc2-5400
GFX: BFG Geforce 7600 gt oc
LYD: SB live! 5.1
I får lige den lange historie...
Igår begynder vi at samle hele svineriet, hvorefter at der kun kommer lys i den lille diode der sidder på bundkortet, vi finder så ud af at det er fordi min gamle strømforsyning ikke har 24pins. Og derfor kører vi ud og køber en ny 400watt med 24pins, kommer hjem og den reagere stadig ikke på noget som helst, hverken kortslutning med kuglepen eller tryk på knap...
Så læser vi at det kan være fordi 400watt slet ikke er nok, og derfor tager vi så ud idag og bytter 400watt psu, til 650watt's psu.
Kommer hjem og straks begynder alle fans i pc'en at starte.. Men intet skærmbillede :S
Alt er tilsluttet, der er ikke strømstik på selve kortet, så det kan det ikke være. Rammene sidder ordentlig i.. harddisken får strøm. Men stadig intet skærmbillede :s
Selv fanen på gfx-kortet tænder...
Bundkortet "morser" dog dette til mig: "BIIIIP BIP BIP", dvs. første bip er længere end de to andre, derfor ikke ram fejl, for det har vi testet.
Mellem skærm og gfx-kort er der en dvi>vga converter, som fulgte med gfx-kortet... Og vi kan se at skærmen modtager signal om noget at sluttet til.
Hvad kan det dog være??? Jeg er ved at gå til..vil lege med min nye pc :S
Og tak fordi du gad læse tråden.