"Man går langsommere" <-- Er det ikke lige for alle på samme map/server? Hvorfor er det et problem at man kommer 0,04 sekunder langsommere fra spawn på aztec og op til porten?
"Gameplayet er anderledes" <-- Ja ok - men man spilder <b>ikke</b> 70% af sin tid på at se små snotbørn joine ens team og lave TK / TD fordi man smaskede dem mens de campede det samme sted 10 runder i træk - i CS:Source.
"Kan ikke køre det med alt på max uden lag" <-- Hvad har lag (ping) lige med fps (hakkeri) at gøre? Jeg kan da heller ikke køre med alt på max uden at ryge ned på under 150fps, men så længe man er over 60, gør det ik en skid forskel.
1,6 er derimod så slamkodet at sensitivity og rekyl ryger i dammen så snart man er under 100 - synes folk åbenbart... Jeg mærker det ikke....
Men anyways - det er ikke det tråden primært handler om. Som #17 så udemærket udtrykker det, skal man være forbandet forsigtig med at skilte med sine tilhørsforhold, hvis ikke man 100% kan garantere god stil og opførsel.
Der findes desuden 200 millioner CS klaner som ikke er seriøse omkring det de laver, så hvad skulle en mere ændre. Det handler vel i bund og grund om at have det sjovt, så behøver det virkelig at inkludere at man er i CS klan?
Jeg betragter mig selv som en smule over medium skilled, og jeg er 100% færdig med CS 1,6 - det er simpelthen for grimt at se på og fysikken i spillet passer INGEN steder til noget der bare minder om realisme.
Og jeg vil have nogenlunde realisme + pæn grafik når jeg gamer.
Kan jeg ikke få det, skal gameplayet edderfaenfuckme være i top, som f.eks Atomic Bomberman eller ReVolt. :P