Elitebruger
Tilføjet:
31-07-2006 13:27:25
Svar/Indlæg:
3394/170
Hey
Jeg står her i et dilema, kan ikke bestemme mig for om jeg ska' købe det ene eller det andet..
Det var det ene problem, det andet er at jeg er skide nærig, så vil helst ikke bruge alt for mange penge på et nyt system..
Så.. Ehm.. Enten skal jeg købe mig et billig AMD 64 system ( Eller en AMD X2 ), ellers skal jeg vente til at Core 2 Duo ( Eller en Pentium D )falder i pris og jeg selv bliver mindre nærig..
Mine krav til en ny comp, er faktisk ikke de helt vilde, altså vil gerne kunne oc godt og sårn, men altså jeg gamer ikke de helt vilde spil, det gør jeg måske ik' fordi, at den comp. jeg har nu - skodder vildt..
Så vist jeg ska' have et nyt system, skal det være kvalitet, men samtidigt billigt.. Og når jeg tænker billigt, så tænker jeg det ikke skal koster mere end 3 - 5000 kr..
Et af de få krav jeg har til et nyt system, er det skal kun kører SLI eller CF - For nemlig haft en tanke om at købe 2 billige grafikkort fx 2 stk 7300GT / 7600GS eller 2 stk x1600XT - og så er de første 1500+ kr brugt :00 Så skal man jo have kabinet, psu, harddisk, bundkort, cpu, køler og ram og det løber jo hurtig op..
Overvejer stærk at købe brugt men ved ikke rigtigt.. CPU er der en go' del penge at spare ved, men sådan noget som Grafikkort så er der ikke så meget at spare igen, specielt ikke hvis man gerne vil have 2..
Håber virkelig i kan hjælpe mine tanker lidt på plads.. :e
EDIT: Evt. skulle man købe et conroe ready set up, og bar' køb en Pentium D 805 til 650 og smide den i ? Og så købe en C2D når kentsfield kommer ud, for så falder C2D i pris vel..