#36 Det er pga. han resatte overbelastnings beskyttelsen, men lige så snart du stressede maskinen, så slog den til igen, og så er du tilbage hvor du var før.
Jeg holder stadigvæk fast i, at det er din strømforsyning der er for lille, og at den bliver overbelastet på det ene rail, og det er hér katten ligger begravet.
Den eneste PSU jeg kan komme i tanke om (Som fås i DK) kan klare opgaven uden problemer, er en FSP Epsilon. 700W modellen hvis du senere hen vil have et kort mere i masinen, mens 600W modellen er rigeligt når/hvis du kun kører med ét kort.
#39 Det er når spændingen i stikkontakten "hopper"/variere meget. Dette sker tit hos folk der får strøm fra samme 10/0,4 kV transformer station, som en mellemstor virksomhed, der har nogle kraftige/tunge maskiner der startes og stoppes jævnligt, f.eks. et mindre trykkeri, en bondegår eller et maskinværksted med store bore-/dreje møler.
#38 Dine forældre skal klage, der må ikke blive leveret SÅ lav en spænding. Fællesregulativet (Eller er det stærkstrømsbekændgørelsen? kan jeg ikke lige huske) siger at elværkerne anbefales, at den spænding de levere, ikke må falde mere end 4% ude i slutbrugerens installation, og når der dimmentioneres kabler, plejer installatørene og elværkerne at regne med, at der må være 2% spændingsfald henne i målertavlen ved fuld belastning af alle grupperne i bygningen, og alle de andre bygninger der er tilsluttet samme transformer station.