Korrekturlæser
Tilføjet:
31-07-2006 21:51:33
Svar/Indlæg:
168/31
Hej
Ja som overskriften nok hentyder til, vil jeg samle en computer med stor ydelse i et lille kabinet, med lille kabinet er der tale om m-atx, så ikke alt det shuttle pjat ;)
Men jeg sidder og roder frem og tilbage på edbpriser, for at få mest "bang for the buck". Og kan ikke rigtig bestemme mig hvad jeg skal finde frem til :00
Derfor har jeg besluttet at hver del maks må koste 1000,- kr. bare for at kunne retfærdig gøre det overfor min bankkonto, plus for at få lidt af den der tweaker feeling igen (kan i huske da man sad med et riva tnt2 kort, som var så vildt clocket, og man havde monteret en ordenlig cpu køler på for at få mest ud af den, fordi man ikke havde råd til nyt, uha det savner jeg :p)
nr 1: Processor, ja jeg ved Conroe er der ;) og jeg ved mange er helt vilde med den, men den er også MEGA dyr (taget i betragtning hvad jeg vil give for den), any ideas? har set på AMD 64 eller en intel 805? men får jeg nok ud af dual?
nr. 2: nogen der kender et godt micro atx bundkort, som er i stand til at OC nogenlunde?
nr. 3: Raid eller ej? jeg havde forestillet mig at anskaffe 2 harddiske, jeg har kørt raid før, og det var bare nice, men det er et godt stykke tid siden, så ville høre om det stadig giver sådan et mega boost? (har tænk mig at købe 7200 rpm diske)
nr. 4: PhysX? er det blær eller la vær?
Håber der er nogen der har forslag og eller tilføjelser :)
pft. Thomas