har også prøvet det, kørte med det i en periode, man skal bare være lidt mere efter hvad driver man bruger, og have dem hentet, gerne inden man går igang eller have en pc ved siden af så man kan få fat i den rette hvis man ikke havde den i forvejen.
jeg kørete på det tidspunkt også med 1gb ram og syntes at 64bit versionen var lidt langsommer end 32bit windåse, gav også lidt mindre FPS i spil end på samme computer med 32bit, men igen det nok pga de kun 1gb ram, men grunden til at det er langsommer tror også kan være at de fleste programmer bare køre 32bit ablikationer på den selv om det er 64bit windows, så trækker det lidt ned, tror jeg.
og en af de ting som man ikke kan på 64bit, er alle 16bit progammer og hjælpe progammer virker ikke. den kan kun gå ned til 32bit, hvor alm. 32bit xp kan køre 16bit programmer også, det er der flere install programmer og fx radio stream programmer der bruger.
jeg måtte konkludere at der går lidt inu inden 64bit kan betale sig for performance skyld, så vent til spil og de fleste programmer køre 64bit.
-->ret mig hvis noget af det jeg siger er forkert, og du ved mere om det.