Gamertape.dk , snyd?

Hyggehjørnet d.  02. august. 2006, skrevet af kraller
Vist: 762 gange.

kraller

Overclocker
Tilføjet:
02-08-2006 12:40:01
Svar/Indlæg:
124/48
hej.

Jeg vil bare høre om andres erfaringer med handel ved Gamertape.dk ?

her er min oplevelse:

11-07-2006
-Jeg bestiller en gang standart tape til ca. 30 med fragt.

19-07-2006
-en uge efter skriver jeg med ham på messenger, fordi jeg ikke har modtaget noget endnu. Han undskylder med at den nok er blevet væk i posten, og siger at han prøver at sende igen.

Idag
- Ja, jeg undrer mig jo over at jeg ikke har fået det. Den sidste uges tid, har jeg prøvet at kontakte ham uden svar. Jeg kan også se at Gamertape.dk i mellemtiden ikke eksisterer mere.

Hvad er det lige Erik Bjeld har gang i?

Håber nogen der læser denne tråd, tilfældigvis kender ham, eller hans tlf. Nummer. Det oplyste er bare et taletidskort. Ved godt det kun er 30 kr. det handler om- men det er en principsag!, jeg vil sgu ikke finde mig i det..

Mvh Kristian.. :l

TeamdB

Elitebruger
Tilføjet:
02-08-2006 13:56:52
Svar/Indlæg:
511/123
Tja, han har vist ikke haft en CVR registreret virksomhed med de ting du oplyser(navn på personen og på firmaet) og hvis det er rigtigt så kan du melde ham til politiet, men ellers er det svært at gøre noget. Har du evt noget mere info på ham så søg på cvr.dk
Men lad venligst være med at lægge andre oplysninger om her ud på siden.
I må gerne diskutere og for såvidt svine til hvis det er med billæg, men uden dom eller lignende så helst ikke nogle navne eller telefon nr osv. Hvis I vil udveksle den slags så brug PM.

kraller

Overclocker
Tilføjet:
02-08-2006 17:50:40
Svar/Indlæg:
124/48
har skam ikke tænkt mig at anmelde det til politiet, da det kun er 30,- det handler om...
--------------------------
Men principielt vil jeg gerne få kontakt med ham, for at høre hvorfor han ignorerer mine forsøg på at komme i kontakt med ham. Især da når han har undskyldt med at det blev væk i posten... det gør det altså ikke 2 gange i træk..
Grunden til jeg poster er også at jeg fik mistanke om at andre også bliver ignoreret, siden han har lukket siden..
--------------------------
Okay, det er klart.. Jeg forstår godt at navne/tlf. numre ikke går... Det er bare den eneste mulighed jeg har for at fortælle folk hvem jeg gerne vil i kontakt med.. da jeg jo ikke kan sige de skal se det på hans side.. (den er lukket)...

kraller

Overclocker
Tilføjet:
02-08-2006 17:51:40
Svar/Indlæg:
124/48
ups.. " har skam ikke tænkt mig at anmelde det til politiet, da det kun er 30,- det handler om... " var også til 2...

Jeg søgte simpelhen bare på google;)

kraller

Overclocker
Tilføjet:
07-08-2006 22:24:42
Svar/Indlæg:
124/48
han er lige kommet hjem fra ferie.. han kunne ikke kontakte mig før han rejste, og han kunne ikke nå at sende det før.. lidt uprof. men ville lige skrive det her for at rense hans navn..

mvh