Gennem de sidste par dage har min maskine været ret ustabil med genstart midt i spil osv.. Den har ellers altid været en dygtig maskine og har gjort hvad man bad den om. Men nu er den som sagt kommet på andre tanker.
Først tænkte jeg det var et varme problem så mig afsted og hente den ondeste køler jeg lige kunne finde(Zalman 9500). Så hvor min CPU før var maks 46-48 grader er den maks 30 nu. Nå men den fortsatte med at genstarte. Alt i mit system er kølet ganske fornuftigt synes jeg og det burde ikke være problemet. Nå men så idag VUPTI, genstart og sluk. Jeg prøvede så som de andre gange bare og starte den igen så jeg kunne komme i wow land igen. Men nu starter den 1-1½ sek og slukker så selv igen. Så prøvede jeg så at koble alt fra. Altså harddiske, dvd og ja selv tage gfx kort ud tilsidst. Men stadig det samme problem. Jeg tænkte så det måtte være PSU'en og ringede til SHG for lige og høre hvad de havde og vende scenariet hos dem. Ham jeg snakkede med mente det lød som et CPU jeg er død problem og ikke som en PSU der er gået død.
prøv evt at starte PSU'en helt uden belastning. Det gøres ved at korslutte en den grønne ledning med en af de sorte. Hvis den går ud efter få sek, så er det i hvert fald PSU, men det kan dog stadig være den hvis den kører fint uden belastning.