Overclocker
Tilføjet:
02-08-2006 21:14:27
Svar/Indlæg:
0/11005
Hey, her kommer historien lige så kort jeg lige kan lave den :P:
Søndag (30/07/06) eftermiddag var min mor ude og lufte vores hund (en papillion), hun kommer gående ved kanten af vejen og ovre på den anden side af vejen bor der så denne hund (en "lassie"-race), der er super aggresiv selvom man går helt ovre på den anden side af vejen, den er aggresiv overfor alle hunde ikke kun vores, og har i vinters været tæt på at gå beserk på vores hund.
Her i søndags skete det så, fuldstændig uprovokeret lå "lassie" ved deres dør der stod på klem, og pludselig løber den over på den anden side af vejen bag vores hund og går amok på den, bider den 2 steder før den heldigvis stopper, min mor får selvfølgelig et kæmpe chok og råber efter hjælp men ingen hører det :S selvom deres dør står på klem burde man godt kunne høre et hundeslagsmål!?. Der sker heldigvis intet alvorligt med vores hund, udover at den resten af dagen er fuldstændig ude af sig selv, i chok, tør knap nok gå udenfor den aften, har smerter de 2 steder den blev bidt osv. (det var ikke gennemtrængende bid, men der kom blod på vores hunds pels, formentlig fra den anden hund tænder/mund)
Jeg har tænkt mig at melde dem til politiet, men aner virkelig ikke hvordan man skal gøre, og hvad man skal kalde det, anmeldelse for "...?", er det bare med at smutte ned på politistationen og melde ejerne?
En ting er sikkert, de skal ikke slippe godt fra det her, deres hund er enten syg eller også er de nogle forbandede idioter der ikke kan finde ud af at have hund.
Den har været meget tæt på før at angribe vores hund (og andres hunde), den knurrer og gør altid når man går forbi.
Håber i kan hjælpe !