Jeg synes det er fint intel er på toppen igen. sådan har det altid været synes jeg, først var intel store, så udvikler amd noget der er bedre, så kommer indtil igen osv osv.
synes det er godt at intel sætter amd på plads, fordi amd må da tydeligvis have sovet i timen da de har skulle lave de nye cpu´er, ligesom intel da sov da amd udkom med deres amd64 cpu (selvom om det kan diskuteres hvad der var bedst P4vsAMD64 men stadig).
Så nu _HÅBER_ jeg virkelig amds direktion har sagt til deres folk, at der skal få deres fingre ud af dødsstjernen og lave noget ordentligt, istedet for AM2 (som jeg virkelig synes er det samme som at give en golf 2.0 som kører godt, nye fælge :P)
Nu skal i ikke begynde at sige "Jamen AM2 giver DDR2 support, så det må da være MEGET bedre" har det virkelig givet så meget ydelse? synes jeg ikke. Amd skulle have hoppet DDR2 over, og ventet på DDR3, det ville have givet dem en bedre chance for at lave noget ordenligt, istedet for at lave en produkt som efter mening ikke er dets chips værd den er produceret af :00
AMD har jo gjordt det før, da de havde underdog cpu (AthlonXP) imod Intel P4 Northwood, amd blev virkelig kørt i bund, og der indså de at de blev nød til at lave noget virkelig godt, og tada! AMD64 kom, og det var da en cpu der rystede intel godt og grundigt, at det så var på det forkerte grundlag er så diskutabel (AMDs markedsføring med 64 bit, og alle ville bare have det, og se nu, et par år efter, og vi kører stadig med 32 bit? hmmm ;) )
Synes når det kommer til stykket AM2 ligner AMDs meget dårlig forsøg, på at lave noget de kan konkurrerer med intel med, istedet for at tage slag, og lave noget ordenligt... slag får de jo alligevel!
mvh Thomas