Med den stigende succes der var sidste år, skal der ske noget uforudset for at det ikke bliver til noget. (selv ikke lokationsproblemer nogle dage i forvejen kunne stoppe os sidst :e)
Spil er hvad der er populært lige på det tidspunkt. Det er som regel bilspil af en art, FPS/shooter (cs).
Nu er der jo andre spil end cs/css at spille, og det blev der da også spillet. Håber at der nogen ligende konkurrencer igen som sidst, for det var sjovt og fedt. Kunne være man snart skulle begynde at træne :e
Vi skal da spille OGame!! OMG OMG det kunne være vildt!! :e
Holder på Bomberman, NSF:U2 (ja, U2, har ikke spillet MW meget, derfor :)), noget UT1, Half-Life, DotA og Cultris. Nå ja, kan da også godt spille lidt CS:S, evt. CS1.6.
Tror jeg brugte 2 timer foran PC'en ved sidste lan, resten af tiden snakkede jeg med folk - Har nogenlunde samme plan i år hvis jeg skal med, det var sq hyggeligt :e
Most Wanted er ret uinteressant at spille over LAN, da det er ret buggy, og alle biler er lige hurtige. Man får derved ikke fordel af den finjustering af bilen man har lavet, og det føles derfor helt forkert at køre den....
Det eneste jeg ser som værende interessant, er at køre noget Bounty hjem, og så skulle slippe fra politiet indenfor en halv time.
Jeg kan godt forstå at folk ikke gider Underground 2, for i får bare kamp-smadder igen. Dog er det stadig mere brugbart til LAN end MW er...
Sajmon<-- jeg tror vi er nogle stykker som lige må rotte os sammen mod dig så du ikke vinder igen. Men syns nu at det var ret sjovt alligevel. Så meget baghjul fik vi da heller ikke.
Hvis i skal spille noget sjovt så tag lige at hente ''The Hidden: Source'' omg det er sjovt. Samt Garrys Mod og DoD. CS: S er ikke sjovt længere imo det var det for 1år siden men ikke mere. Ellers StarCraft eller Warcraft 3 TFT (Tower wars) Og CellFactor.
Ellers er HL2 DM rigmelig griner multiplayer, lidt ligesom unreal.. Max fun - har lige selv hostet et dog beskedent 8 mands LAN, og det var klart HL2 der tog flest kegler...