Jeg ville vælge D-tek reservoir'et.
Laing DDC Pro eller Ultra pumpe
NexXos XP CPU hovedet
AC Twinplex PRO FX7800/X1800 GFX hovedet, sammen med nogle RAM profiler, hvis du ikek vil clocke GFX ret meget. Desuden er det alligevel GPU der skal køles mest, da det er den der er mest OC potentiale i.
Radi er en NexXos Pro II (Den billige, men OK) eller en Thermochill PA120.2 (tilsvarende BI ProII ydeevne)
Blæserne, der er Papst 4412 F/2GL eller F/2GLL min anbefaling, da de er slidstærke, uden at blive mere støjende, i modsætning til SX blæserne, der begynder at støje mere, når de har kørt ca. et halvt år 24/7.
Silentstar dual skal du være OBS på,at det er nødvendigt at skille vandkølingen, og hive studsene af kølehovederne, for at kune få den bagerste stålplade af, så man kan komme til at udskife de harddiske der sidder i. Derfor køre jeg selv uden den stålplade bagpå, og jeg kan sq ikke høre forskel på, om den er på eller ej. Den er rigtig godt kølene og gør selv raptor hdd næsten uhørlige.
Med disse dele komemr du til at få OK køling, men med en begrænsning på dit OC i form af radiatoren.
En triple, eller to dual vil gøre underværker, især når du vil have et lydsvagt system.
10mm OD Push In er fint nok for de fleste, især hvis du vælger en Laing DDC Pro eller Ultra. Det vil give minimalt mere køleevne med større slanger, og så komemr det til at være stidsene, ikke slangerne, der er flaskehalsen, og du vil alligevel ikke få ret meget større gennemstrømningsareal i 1/4" gevind, end hvad der er i Push In studsene.
Der ud over, så er det også meget nemmere at have med at gøre, og meget nemmere at trække rundt i kabinettet, og så længe man bare sørger for at skære enderne lige af, og man trykker slangerne helt i bund, så er det yderst sjældent at der kommer utætheder med push in.