Superbruger
Tilføjet:
04-08-2006 17:46:19
Svar/Indlæg:
39/20
Hey
Jeg har fået et bizzart problem med min comp. hvor den pludselig mens jeg gamede Oblivion lukkede ned og ikke kunne tændes i omkring et halvt minut.. den grønne lampe der viser den er tændt lyste dog stadig selvom jeg pillede strøm kablet ud og efter lidt tid gik den så ud og jeg kunne tænde igen.. da der var rimelig varmt ved min com troede jeg den var blevet overophedet selvom at jeg aldrig har haft det problem før i de næsten 2år jeg har haft den ( har dog skiftet gfx kort samt cpu køling så ved ikk om det er tilfældet..) Jeg tog også siden af så den ku få lidt frisk luft og holdte mig så fra Oblivion hvis det var fordi det var for hårdt for den, og surfede istedet lidt rundt gamede lidt FM der jo ikk kræver det vilde af compen..
Men så skete det igen mens jeg sad og spillede FM, selvom den denne gang slet ikk virkede lige så varm som sidst !
Pludselig ku jeg hører en stille slags "skrabe" lyd fra der nok var harddisken, og efter ca. 15 sek lukkede den ned igen som før.. denne gang kunne jeg også hører en meget svag pibe lyd fra compen, fra bundkortet tror jeg..
Er lige pt igang med at skannemed Norton hvis det nu sku være en virus, men jeg syntes nu ikk det virker som sådan en..
Men hvis der er nogen med lidt mere forstand på PC end mig, så hav tror i?
Er det overophedning eller er det måske en virus?
Eller er det noget helt andet der måske er galt med hardwaren?
Håber virkelig i ka hjælpe mig
Edit: mens jeg skannede med Norton og lige havde oprettet denne tråd så lukkede den ned igen og nu ka jeg ikk komme ind på den igen da den lukker ned lige der hvor windows start skærmen skal komme frem :S
Fandt ud af pibe lyden samt den grønne lampe ikke går ud fø jeg tager strøm kablet ud og at jeg derfor ikk ka tænde den igen før jeg har taget det kabel ud :S
prøver at lade den stå i et par timer og ser om jeg så ka starte den igen, men jeg er ved at være rimelig forvirret