Jeg vil så holde mig helt neutral på det område... Vi er trods alt mennesker! Og jeg vil sige det aldrig selve er postmandens skyld at de ikke har tid til at vente til der bliver åbnet, eller at de ikke finder en hjemme! Hvordan ville i have det med nedskæringer der gjorde at i pludselig ville finde jer i en situation som hjemmelpejen der ingen tid har til deres kunder, det er jo sådan det pga. nedskæringer! Jeg synes Det er i orden sådan som de gør det. Jeg kan få en pakke til københavn for 50kr, jamen så burde man da også være overordnet tilfreds i stedet for at bruge 500kr på selv at køre den derover!
Dog har jeg oplevet 2 gange at mine pakker, den ene gang til sydsjælland, den anden gang til Århus har været gevaldigt forsinket hvor de i flere døgn flourerede rundt på diverse posthuse i området. Men de kom da frem til sidst.
- Det er dog en skam at PostDK er kommet i en sådan situation som de er i nu, da samtlige pakkecentraler og postsoterings terminaler er blevet lukket pga. deres høje satsning på serviceniveauet vendte sig om til et underskud! Det der kunne være godt, ville hvis regeringen gik ind med et forslag om at støtte post udelningen på en sådan måde at der kunne garanteres for sin pakke/post fra københavn til skagen på en dag, for alle! Dette er dog stadig tilfældet for mig, det er kun når jeg selv har sendt at det disse 2 gange ikke er kommet frem ret-tidiget..
Mht. express levering kunne jeg forestille mig at det i sidste ende for Postdanmark, som situationen er lige nu, kunne betale sig at have nogle utilfredse kunder og enkelte der krævede deres penge tilbage + 500,- i erstaning, men som skulle kæmpe sig trætte og til sidst opgive (ligesom man ser det ens forsikringselskab) om lørdagen i stedet for at bruge mange resourcer på at sætte et manskab i sving til at dele de relativt få pakker ud der er i mange områder. Trist, men sådan er det vel.. :x