Overclocker
Tilføjet:
05-08-2006 03:35:01
Svar/Indlæg:
16/6
Jeg er lidt i tvivl om jeg har udfyldt profilen på mit system. kan det passe at jeg har en FSB Normal: 1000 MHz FSB Overclocked: 1200 MHz (+20%) når mit bundkort er et Asrock 939Dual-Sata2 osv, er der nogen der kan tjekke om de tal jeg har skrevet passer nogenlunde overens med den hardware jeg har beskrevet i min System Profil...? Jeg vil meget gerne have nogen til at vudere min system profil, On The Hardware Test Mode. Plus + en kontant vudering
System type: Standard maskine
Bundkort: ASRock 939Dual-Sata2
FSB Normal: 1000 MHz
FSB Overclocked: 1200 MHz (+20%)
CPU: AMD Ahtlon 64 with hyperTransport Technology 3200+
CPU normal: 2000 MHz
CPU Overclocked: 2400 MHz (+20%)
CPU VCore: 1,433 V
CPU køler: Zelman LED (Blå) Ultra Quiet CPU Cooler. CNPS 7000-CU LED
CPU Temperatur: Load: 48 °C (Idle: 36 °C)
Målemetode (temp): Speedfan + Bios
Grafikkort (GFX): PNY Geforce 6 6600 256mb DDR 128 bit. DUAL RAMDACs 400MHz AGPx8. 300W Minimum System power Supply
GFX Core Normal: 400 MHz
GFX Core OC: 450 MHz (+12%)
GFX Ram Normal: 400 MHz
GFX Ram OC: 475 MHz (+19%)
Grafikkort køling: PNY GeForce6 OnBoard 60 mm luftkøling
Ram (system): Corsair 2x 512 MB (1024 MB) / DUAL RAM / DDR II SDRAM / PC2-6400CL5
Ram Normal: 800 Mhz
RAM Overclocked: 900 MHz (+12%)
Ram spænding: 0,1 V
Harddiske: Matrox 80 GB sata1
CD-r/rw/DVD: Toshiba DvD-rom. kommende Nec DVD Brænder eller lign. købes snart
Lydkort: ASRock Onboard Surround 7,0 eller 6,? ....?
Højttalere: Medion Surround 6.1 Høretelefoner m/mini forstærker & Blå led (Se billede #1 - står på kabinettet)
Skærm: Toshiba "17" Alm. eller Samsung "19" fladskærm
Kabinet: Raidmax 880W yellow 3x 80mm OnBoard Coolers - Real-Quiet
Andet hardware: DynAmic 2 Strømforsygning Model RPS 450 Pci Express kompatibel. ud over den almindelige lednings isolering, er kablerne Beskyttet med Sort Anti strøm net, og Boksen og 120mm blæser er sort. og luft risten i bunden er af Rustfri stål. (DynAmic2 Anbefales)
I plexi glasset, (Siden/låget til kabinettet) sidder der en 80mm blæser med 4 led, en i hvert hjørne af blæseren Se Billede #1-2
Der sidder 3 Led i Fronten, 1 blå Konstant, (den store i midten med Z) og 2 Røde Vilkårligt, efter om Pc'eren Arbejder. (For oven og neden Af Z'et) Se Billede #3
lige under diskette drev og harddisk har jeg monteret en blæser (der fulgte med en AMD Athlon 64 3800+ Processer) så den sidder lodret og blæser fra luftristen Fronten af kabinettet. til bagsiden af kabinettet. med køler blokken og hele skidtet. Ekstrem effecktivt mod nedkøling og luft gennemstrømning.
Logitech Keyboard & Mus
Beskrivelse: Gaming Pc Til eget Forbrug, Samt test af Hardware, før det endelige køb. Den Kører Rigtig godt, jeg er mega stolt af den. den kører alle spil. og knasker sig igennnem alt software på ingen tid. jeg er improneret af grafikkortet, det er mega godt, dog synes det bedst kunne lide fladskærme, og alt over "17" det er ligesom detaljerne forsvinder ved alt under "17" med mindre det er fladskærm, ihvertfald i mine tilfælde, i Test af 10 skærme. man skal sørger for god luft gennemstrømning og nedkøling. så kører den perfect.
Håber i kan hjælpe mig gutter