#20 jeg bestilte det hele samlet(bundkort, ram, CPU) ved SHG.dk
Da jeg så, så de først kom et par dage efter, skyndte jeg mig at afbestile CPU'en og fik den istedet fra midtdata - Det fortryder jeg ikke 8)
#1 med hensyn til performance. Jeg havde det system som er i min profil info, og jeg har skiftet til en E6600 - P5B bundbræt og 2gb ram igen.
Jeg siger dig at jeg kan meget nemt mærke forskel selv i ting jeg ikke troede var CPU afhænigt.
eks: BF2 det kørte elendigt før med megen hakken og loading tiden virkede meget voldsom lang, desuden begyndte det nemt at "hakke" når der kom mere end 2 spillere på skærmen. Dette er IKKE tilfældet med denne CPU.
Desuden kan jeg endelig nyde Rome: total war(med mods selvfølelig) uden nogen som helst hakken selv med flere 1000 soldater på skærmen - DET er lækkert!
Med hensyn til SuperPI så har jeg lavet EN enkelt test - 19.51 sek uden optimeringer af nogen art, mere noget lignede med "jeg skal da lige prøve"
3dmark 03(havde ikke andre og gad ikke downloade) tror jeg fik en score i nærheden af 18000. igen uden optimeringer og med driveren sat til quality
Ganske gode resultater synes jeg :)
PS. Den kører også bedre i Windåse bedre end jeg troede alt i alt er jeg tilfreds!