modtog i sidste uge mit nye conroe mobo (Abit AB9pro) men kan ikke få den til at boote ? har prøvet 2 forskellige cd drev, og forskellige kablet (den siger at den finder mit cd drev uder opstart, men vis den endelig når ind i windows så kan den ikke finde drevet ?
Og dertil mente jeg selvfølelig, hvis der er mere end en controller, ellers prøv en anden channel. Tror jeg har haft et lignende problem med en computer jeg skulle samle, det var så bare med et P5WD2 bundkort.
nu har jeg formateret den patition hvor windows lå på ...
og det hjalp en smule, nu kan jeg få den til at boote, men den når kun der til hvor den er færdig med at installere de windows drivers og den kommer til hvor den skriver "Starting Windows" (altså lige i startet af en formatering før man kommer til valg af partition)
hvorefter den går i blå skærm og siger (at man skal fjerne det sidste harddrive ore harddrive controller fordi der evnt er virus) ?
nu er disken formateret .. men lorte windows skriver stadig at den må lukke ´begrund af chance for at systemet går i stykker ? ... hvad kan der være galt ?
mit problem er at den kan ikke finde mit ide drev (dvd brænder) når jeg har sat en sata disk til. Hvilket jo gør at jeg ikke kan få installeret windows :(