Intet billede på min skærm

Diverse d.  06. august. 2006, skrevet af Zero
Vist: 204 gange.

Zero

Elitebruger
Tilføjet:
06-08-2006 20:02:42
Svar/Indlæg:
96/13
Hej gutter

Er rendt ind i et lilel problem..!

Jeg havde sat min skærm til en anden maskine som skulle laves, da jeg sætter den tilbage til min amd game maskine, sker der intet. Jeg får ikke noget billede på min skærm mere.! Jeg har fået testet mit pci x asus grafikkort i en anden maskine hvor det fungere ganske godt.! Jeg har prøvet at tage batt ud af bundkortet og flyttet jumperen som sidder ved siden af batt for at resete bundkortet jo.! Men det hjælper stadigvæk ikke noget.!

Kort sagt HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP :D

Kom frisk hvis i har nogen gode ider, for jeg er løbet tør.! Hvad kan der evt være galt ???

Frank

SGP

Overclocker
Tilføjet:
06-08-2006 20:23:06
Svar/Indlæg:
251/32
er det bare skærmen der intet sker ved eller er hele pc'en død??? hvis det kun er skærmen så prøv at kigge ind i stikket og se om nogle af pinsne er blevet bøjet

Zero

Elitebruger
Tilføjet:
06-08-2006 20:43:01
Svar/Indlæg:
96/13
Der sker intet på skærmen, jeg har lige prøvet at pille mine diske fra for at se om det kunne være dem..! Men det hjalp intet.! Skærmen fungere helt fint også har lige testet på min server intet problem der.! det er selvfølgelig dvi stik skærmen bruger og der er ikke nogen ben som er bøjet, har lige tjekket.! tror desværre at selve bundkortet er død.! Men ved det ikke ennu..!

som sagt HJÆLP :D

Frank

SGP

Overclocker
Tilføjet:
06-08-2006 20:44:28
Svar/Indlæg:
251/32
hmm, går ud fra at pc'en heller ikke bipper så :( , men ellers prøv at skifte rammen