Vand er ofte godt hvis det bliver lavet ordentligt. Kender ikke Thermaltakes Bigwater, men har hørt at den nye version ikke skulle være helt optimal. Det er dog kun noget jeg har hørt fra en jeg kender, har ikke selv prøvet det.
Jeg ligger på 50-51 grader ved prime95 torture test. Ellers 41-43 grader iddle. Jeg har fuld knald på min zalman 9500, 2500 omdrejninger. Jeg kører 1.35 vcore og har nedjusteret til 312fsb. Nu kører den super stabilt. Ved 350fsb kan den kun køre prime95 i et par timer.
Tvivler på du får lavere temperature med det vandkølingssæt.. Har selv et, men har skiftet det ud med en AC Freezer 64, som køler noget bedre. Og jeg skal ikke have vand på igen, før jeg har fået samlet et ordentligt og brugbart sæt.. :00;)
I skal huske at være meget obs på og de luftkøler sider ordenlige på.
Mange bundkort har i dag så mange køleprofil rundt om cpuen at mange af de store blæser tit ikke kan være der.
Så derfor kan en der har vand på sin som tit ikke kræver ret meget plads meget nemt få en bedre aflæsning simpelthen fordi han har bedre kontakt melem kølehovde og cpu
Har været inde på vcore.dk og kigge. Men de har kun 1 komplet sæt, h2o, som desværre også er udsolgt. Så jeg skal til selv at samle et sæt. Kan regne ud det ik kan gøres for under 1500.
Jeg ligger med ca 46 grader fullload ved 3,6ghz når solen står på og om morgenen ligger jeg på ca 41. Det er så med 3x120mm vandkøler hvor blæserne står på 7v.