Hvor købes PolarFlo eller WhiteWater?

Vandkøling d.  07. august. 2006, skrevet af dryz
Vist: 350 gange.

dryz
 
Superbruger
Tilføjet:
07-08-2006 05:27:56
Svar/Indlæg:
519/32
Jeg har akut brug for et PolarFlo eller WW cpu-kølehovede... Hvor kan de købes i Danmark, Tyskland eller england?
vcore.dk havde D-Tek WW før i tiden, men ikke mere :(
På forhånd tak

dryz
 
Superbruger
Tilføjet:
07-08-2006 06:37:58
Svar/Indlæg:
519/32
eller... kan Swiftech Apogee købes i dk?



M.Thomsen
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-08-2006 15:11:28
Svar/Indlæg:
4112/52
WW Produceres ikke mere, og derfor er det ikke til at få fat i mere.
Ved ikke med de to andre.



dryz
 
Superbruger
Tilføjet:
07-08-2006 18:13:17
Svar/Indlæg:
519/32
#2<-- Jo... D-Tek har allernådigst fået lov til at producere WW. De eneste 3 links der dukker op igen og igen i forbindelse med danske forhandlere af kølehoveder er vcore, studiedata og coolerkit, og det sutter #"%¤#&
Studiedata plejede at forhandle swiftech hoveder, men det har de åbenbart ikke mere :/



Berg
 
Superbruger
Tilføjet:
07-08-2006 20:12:40
Svar/Indlæg:
254/8
White Water kan faktisk godt skaffes hjem fra DTEK, men er iøvrigt afløst af de nye MP-05 hoveder der er noget bedre. Men WW er da også stadig et rigtigt godt kølehoved - kun et par grader efter de absolut bedste nu.



dryz
 
Superbruger
Tilføjet:
07-08-2006 23:07:21
Svar/Indlæg:
519/32
Jeg har prøvet mange kølehoveder, hvoraf nogle "skulle" være bedre end WW, og de har ALLE fået komplet, totalitært og nådesløst baghjul af mit gode gamle WW.
Min erfaring med D-Tek er præget af håndværksmæssigt dårligt udførte køleblokke (dårlig finish, flækkede poly-toppe etc.) At de har fået lov til at fremstille WW, er nok grunden til at firmaet ikke er afgået ved døden for lang tid siden.
De eneste der efter min mening kan overgå WW (og det kun med en hårsbredde) er Swiftech, hvorfra jeg i øvrigt kun har fået perfekt udførte blokke :)
erh... jeg ser naturligvis bort fra Little River Water Blocks (cascade osv.) i sølv og til en ½ milliard, men dem har jeg aldrig haft råd til :/
Det eneste sted jeg kan finde Apogee er i Norge:
http://www.microplex.no/produc...
og der er den udsolgt *snøft
Siden jeg startede denne tråd har jeg fået lavet en midlertidig alluminium top til min WW, så jeg er ikke så panikslagen mere... jeg græmmes dog over vores ringe udvalg af køleblokke her i dk :x



Berg
 
Superbruger
Tilføjet:
08-08-2006 21:36:52
Svar/Indlæg:
254/8
DTEKs sorte eloxerede WW alu-top kan du også få som reservedel hos Vcore - bare send en mail.

:)