Harddisk virker ikke, eller?

Diverse d.  07. august. 2006, skrevet af wide
Vist: 211 gange.

wide

Superbruger
Tilføjet:
07-08-2006 14:26:22
Svar/Indlæg:
449/80
Hej

Her for nogle uger siden, virkede min 200GB maxtor dimondblack 10 (tror jeg den hedder) ikke... Da den skulle boote op, kom BSOD frem. Nå tænkte jeg så, og prøvede forgæves at få det til at virke. Det skal lige siges, at den bruges som ekstra plads, og at der derfor ikke er windows på..
På et tidspunkt kunne jeg ikke komme på andre ideer, og prøvede derfor bare at smide den i en Ekstern harddisk box. Søreme om den ikke bootede op og virkede? Så prøvede jeg at smide den i en anden computer, og der virkede den også helt fint. Så troede jeg, at mit bundkort var gået i stykker, og prøvede derfor, at tage en anden IDE harddisk og smed i. Den virkede helt fint.
Jeg har prøvet, at formatere harddisken helt, osv. Ændret på Jumperne og det hele. Jeg havde ikke rodet med min computer i meget lang tid, da dette her pludselig skete...

Hvad kan der være galt? :l For jeg er tom af ideer..

På forhånd tak!

wide out

CoBrA1

Superbruger
Tilføjet:
07-08-2006 15:13:50
Svar/Indlæg:
242/25
Hejså

Har lige haft samme problem med 2 x maxto daimond 10 som jeg havde kørende som RAID 0, og de er kun 2 uger gammle, det var den ene harddisk der failede, men det du eventualt kan gøre hvis du har garanti på loretet, gå in i www.maxtor.com og under Warranty Services på venstre side af siden kan du udfylde nogle oplysninger om disken, og wubbti så får du et nyt... :i

Held og lykke.

TeamdB

Elitebruger
Tilføjet:
07-08-2006 16:16:09
Svar/Indlæg:
511/123
#1 skal man ikke selv betale retur porto for det? For hvis det er så skal den jo bare sende den ind til det sted du købte den(hvis ikke den er for gammel)

wide

Superbruger
Tilføjet:
07-08-2006 16:34:39
Svar/Indlæg:
449/80
#1 så ska deu vel aflevere den gamle tilbage osv?? Altså lave en RMA sag på den.. Men den virker jo i en anden computer??

kkristian

Overclocker
Tilføjet:
07-08-2006 17:07:34
Svar/Indlæg:
98/28
Har fået bytte sådan en disk to gange i rma sager. kun problemer med dem, den tredje og sidste jeg har fået bruger jeg bare som lagerdisk. WD spiller langt bedre og problemfrit for mit vedkomne.

wide

Superbruger
Tilføjet:
08-08-2006 10:59:22
Svar/Indlæg:
449/80
#4 virkede den også i en anden computer eller hvad? :l