Lost coast krav hævte?

Spil d.  08. august. 2006, skrevet af Desyncer
Vist: 237 gange.

Desyncer

Elitebruger
Tilføjet:
08-08-2006 17:27:31
Svar/Indlæg:
825/76
Jeg prøvede lige at starte HL2 Lost Coast, men så fik jeg denne besked:

For det første plejer der ikke at være nogle advarsler, og for det andet kommer det ikke kun and på hvor mange ghz processoren har, så det er egentligt en tåbelig advarsel,

Polarfar

Senior Skribent
Tilføjet:
08-08-2006 19:24:53
Svar/Indlæg:
2309/846
hehe...den fortæller dig at du har noget gammelt skrammel :e

et 9600 kort er ikke i stand til at vise HDR grafik, og det er det som Lost Coast demonstrerer. Du burde dog kunne starte spillet uden HDR slået til.
Meeeeen du bør nok overveje at skifte grafikkortet ud inden så længe. du skal op i en ATI X1600 model, eller en nvidia 6600GT som minimum for at kunne køre High Dynamic Range, men hvis det skal køre flydende bør du nok overveje noget et nummer større.

Ind imellem er AUTO overclocking noget møg. Du burde også kunne få lidt mere fart på den cpu hvis du OC'er den manuelt.

Desyncer

Elitebruger
Tilføjet:
08-08-2006 21:58:15
Svar/Indlæg:
825/76
HVAD ANTYDER DU MIN GODE HERRE? 8)

Mit elskede lille kort skal ingen vejne. Jeg spiller både oblivion og doom 3 og prey og lost coast i fuld grafik (i 5 minutter for at få et indtryg) og så går jeg ned igen.. På nær med doom. Jeg har selv overclocket den med de omega drivers, men bare sat den til at auto overclokke når jeg går ind i en 3d applikation... hvordan vidste du det egentligt?

Jeg har 7100 kr at købe for, men først skal jeg ha bærbar, så...
Jeg ville gerne købe noget andet, jeg kan bare ikke endnu :(
Ikke endnu.

Desyncer

Elitebruger
Tilføjet:
08-08-2006 22:03:15
Svar/Indlæg:
825/76
Man køber og næste uge er der noget bedre.
DX10, med, var det geometri shaders?
Nye PCI-E sockets.
Og så selvfølgelig, prisnedsættelser. Ok det er ikke så relevant og jeg tror ikke jeg skal have vista forløbig. Men bare tanken on UT2007 får mig til at tro jeg ikke kan trække det på forhånd.
Når jeg endelig skal ud og købe GFX skal det rykke rent! :D

Polarfar

Senior Skribent
Tilføjet:
08-08-2006 23:07:57
Svar/Indlæg:
2309/846
mht til om folk auto-overclocker eller ej... jeg er synsk 8)

...og en flittig læser af folks profiler !