kender nogle til gigahost

Diverse d.  08. august. 2006, skrevet af Spy
Vist: 198 gange.

Spy

Overclocker
Tilføjet:
08-08-2006 19:32:05
Svar/Indlæg:
99/18
hejsa

spørgsmålet er som overskriften kender nogle til dem + og -
https://gigahost.dk/

og især til https://gigahost.dk/pro syndes det lyder rimlig billigt derfor vil jeg høre hvad i her inde siger

På forhånd tak

/Spy

beatmore

Elitebruger
Tilføjet:
09-08-2006 08:30:01
Svar/Indlæg:
3943/44
Jeg er også interesteret i gigahost, og jeg har skrevet en mail til dem, og fik da også et svar.

For jeg skulle vide om man havde flere kodeord til databasen, eller man kun havde et, og man har desværre kun et kodeord.
Og man har kun en FTP konto.

angåeden Pro serverne, så er det jo en virtuel server, og de betyder at du deler den med andre. Men bruger de andre ikke maskinen til noget voldsomt, så har du alle resurser, desværre kan man også risikere at skulle dele det lige over, og som jeg forstår det, så er der op til 10 brugere på en maskine (som er en dual-core Opteron)
Nu ved jeg jo ikke hvad du skal bruge den til, men jeg tror desværre at jeg ville blive begrænset, da jeg nok gerne ville hoste noget BF2 server, men jeg tror det tager for mange resurser.

Men jeg regner nok med at prøve deres 3gb, så kan jeg tjekke kvaliteten, men har lige nogle ting jeg skal ordne først, så måske en gang i næste uge, men jeg skal da nok vende tilbage med noget info.

Jeg har lige skrevet en mail mere, for jeg er lidt i tvivl om deres dns-styring, jeg vil nemlig helst have mine domæner hos Gratis-dns, så jeg altid selv har 100% kontrol. (ikke at det er så kritisk, da jeg bare kan flytte dem hos dk-hostmaster)
Og så skulle jeg da også lige høre om det kostede penge at flytte dem evt.

Spy

Overclocker
Tilføjet:
09-08-2006 15:29:05
Svar/Indlæg:
99/18
hejsa og takker for info

håber du vil vende tilbage når du arfare lidt mere med det du skal igang med 😉

beatmore

Elitebruger
Tilføjet:
09-08-2006 23:52:19
Svar/Indlæg:
3943/44
Så har jeg fået svar på endnu en mail. og endnu en gang var klokken lidt over 16, så det er nok en der har et job ved siden af.
Men det er også et helt nyt fortagende.

Og det er gratis at flytte domæner, og ellers skulle det virke ganske fint at de er hos gratis-dns.

Jeg bestiller så snart jeg er kommet i gang med den næste hjemmeside jeg skal lave...

Kunne så lige se at prisen er uden moms, men wtf det er jo lige sådan et hosting site jeg har søgt.

Spy

Overclocker
Tilføjet:
27-08-2006 10:47:12
Svar/Indlæg:
99/18
ok
og undskyld at jeg var så linge om at svare tilbage :r
men når du kommer til at køre hos dem, kan du ikke svare om hvorstabil de er ;)