Jeg er også interesteret i gigahost, og jeg har skrevet en mail til dem, og fik da også et svar.
For jeg skulle vide om man havde flere kodeord til databasen, eller man kun havde et, og man har desværre kun et kodeord.
Og man har kun en FTP konto.
angåeden Pro serverne, så er det jo en virtuel server, og de betyder at du deler den med andre. Men bruger de andre ikke maskinen til noget voldsomt, så har du alle resurser, desværre kan man også risikere at skulle dele det lige over, og som jeg forstår det, så er der op til 10 brugere på en maskine (som er en dual-core Opteron)
Nu ved jeg jo ikke hvad du skal bruge den til, men jeg tror desværre at jeg ville blive begrænset, da jeg nok gerne ville hoste noget BF2 server, men jeg tror det tager for mange resurser.
Men jeg regner nok med at prøve deres 3gb, så kan jeg tjekke kvaliteten, men har lige nogle ting jeg skal ordne først, så måske en gang i næste uge, men jeg skal da nok vende tilbage med noget info.
Jeg har lige skrevet en mail mere, for jeg er lidt i tvivl om deres dns-styring, jeg vil nemlig helst have mine domæner hos Gratis-dns, så jeg altid selv har 100% kontrol. (ikke at det er så kritisk, da jeg bare kan flytte dem hos dk-hostmaster)
Og så skulle jeg da også lige høre om det kostede penge at flytte dem evt.