Hej alle i kloge hoveder på HWT.dk. Jeg har længet ville købe en ny computer, da min gamle er .. Hmm.. ja for gammel :D Da jeg ikke har den fornødne tekniske ekspertise til at samle en selv, er jeg nødsaget til at købe en over diverse webshops. Jeg har fundet frem til 2 som ikke overstiger mit budget og som opfylder mine behov. Computeren skal kunne spille grafisk krævende spil.
Hvilken en er den bedste computer til spil? Og hvor får jeg mest for pengene? Og til sidst; Hvilken processor er bedst? Amd 3800+ eller Intel P 3000mhZ?
Hilsen Klonny
Ps. Hvis i har et bedre forslag til en computer ( til ca. 6.500 kr ) er i meget velkomne til at skrive!
Trods det at det er en Intel P4. ville jeg nok tage den. hvis det bare er til at game cs og sådan. kan da også godt trække oblivion. men det ville jeg vælge et andet setup for at få det virkelig flot.
Jeg tror ikke kun den skal bruges til at game cs :D Hvis jeg får en hel ny og god computer skal den også bruges til mere krævende spil :D Hvad med ram? Betyder 2048 mod 1024 ikke så meget?
er der noget jeg har mis forstået. føniks har da et Geforce 7900GT mod SHG's 7600GT FøniksHar dobbelt så mange Ram ig tilmed hurtigere. tror vi skal have af vide hvad du spiller
Tja.. Jeg spiller en del Oblivion og vil gerne til at game Titan Quest. Den skal kunne trække spillende acceptabelt.. Da det hakker lidt groft på min nuværende :D Så den skal kunne spille de nyeste spil.