Elitebruger
Tilføjet:
09-08-2006 14:16:24
Svar/Indlæg:
538/20
Jeg har de seneste par dage siddet og arbejdet med en lille HP Brio BA410 som jeg fik af nogle, da jeg hjalp dem med at bygge en ny pc til dem.
Mit problem er, at jeg ikke kan få lov til at installere Windows - hverken 2k3 server eller XP. Jeg får lov til at installere startfilerne og partitionere den i starten, men når den så genstarter og skal til at indlæse Windows, skriver den at der var en fejl ved indlæsning af Windows (eller noget i den stil). Og så kan jeg ikke komme videre.
Jeg har efterhånden prøvet en hel del, men intet ser ud til at virke. Indtil videre har jeg:
- Scandisket harddisket 3 gange med 3 forskellige programmer
- Memtestet rammene
- Prøvet med 2 forskellige OS
- Skiftet grafikkort
ingen af de ting jeg har prøvet, har kunne hjælpe mig, og jeg kan efterhånden ikke rigtig se, hvad problemet kan være. Eneste ting som jeg har udskiftet i computeren, er at den ikke er født med den harddisk der nu sidder i, men da der ingen fejl er at finde på harddisken og jeg godt kan få lov til at installere startfiler på den, ved jeg ikke om det er den der volder alle disse problemer.
Er der noget der har en idé til, hvad man kan gøre mod sådan en pc?
Har arbejdet med den i over 3 dage og er ikke kommet videre - meget frustrerende.