Ny pumpe, Århus

Vandkøling d.  12. august. 2006, skrevet af KingGuru
Vist: 312 gange.

KingGuru

Elitebruger
Tilføjet:
12-08-2006 10:35:49
Svar/Indlæg:
624/173
Lyn og torden har taget min pumpe (og min psu.. skal lige have fat i en for at se hvor meget mere er røget)

men skal have fat i en ny pumpe (har en død eheim 1048 lige nu) i århus, og gerne idag.. ellers skal jeg til at skille hele lortet af og sætte luft på.
Men EDB priser er nede, og kan ikke lige finde noget brugbart nogle steder..
Nogle der ved hvor jeg skal kikke..

Er lige kommet hjem fra Rusland igår. Der lå en router og ventede da min gamle døde, og linksys sendte en ny.. som ikke vil tage en ip fra wan.
spillede fodbold kamp om aftenen, og har lige været nede of fået prikket hul i min storetå negl, så blodet kan komme ud.. men mister nok snart neglen..
så her tilmorgen døde min pc, da jeg satte stikket i. havde taget det ud, pga der kunne komme tordenvejr i nat.

Skulle fanerme have været blevet i rusland.

Kingguru.. der er ved at være godt muggen i skralden

Ham_Selv^

Elitebruger
Tilføjet:
12-08-2006 11:50:25
Svar/Indlæg:
2453/80
nitte :l

der er shg ude ved slet eller hva pokker det hedder derude, og der er multimedie-eksperten ikke så langt derfra
ved ik om de har vandgeil, men hvis nogen i århus har er det nok en af dem.

compumail ligger vist også i århus?

Marbuhai

Superbruger
Tilføjet:
12-08-2006 12:06:25
Svar/Indlæg:
667/20
Der er ingen hjælp og hente i århus, har tjekket alle #1 har nævnt...

Pclager/compumail fører ikk noget vandsjov uderover Zalman så vidt jeg kan se, multi eksperten ej heller...

Tror kun der er en mulighed i at finde en brugt lige her og nu, opret en købs tråd evt..

Har selv 2 stk C-System pumper hvis du er interesseret og gider kører 100km for at hente dem.. ;)

DEVIL_DK

Elitebruger
Tilføjet:
12-08-2006 12:10:35
Svar/Indlæg:
6531/410
jeg ligger inde med en dejlig lille pumpe og pumpe styring

pumpe

http://www.vcore.dk/shop/produ...

delæ ting så den kan starte med pcén
http://www.parstronic.dk/shop/...

KingGuru

Elitebruger
Tilføjet:
12-08-2006 14:11:50
Svar/Indlæg:
624/173
Tjaa.. Vandkøling er lige pt kørt på sidespor. min maskine virker da, hvilket er rart.
DEVIL_DK: den ser da ikke værst ud. tror den er længe fin til mit system, men det bliver først i næste uge. er helt kvæstet.