Oc af X1900GT?

Grafikkort d.  14. august. 2006, skrevet af XmuZz
Vist: 329 gange.

XmuZz

Overclocker
Tilføjet:
14-08-2006 16:31:48
Svar/Indlæg:
17/6
Så er der igen problemer, har nu fået afvide at jeg skal gå ind i tjenester og disable (Ati HotKey Poller og Ati Smart) for at oc'e i atitool, det har jeg så gjordt og så når jeg går ind og hæver core til std. i atitol så kommer der de her fejl http://alcoholic.dk/?p=show&id...
Skal siges at det sker ved at hæve core 1 mhz. og jeg skal jo ligesom have det til at køre std. hastighed som er 575Mhz, skal også siges at når jeg hæver det til et vis antal mhz så går den bare tilbage til std. mhz og så kommer der de der prikker.
Har også prøvet at oc'e i CCC og det kan den godt, men kortet bliver alt for varmt 80 grader, og gider ikke købe vandkøling hvis jeg kun kan oc'e i CCC da jeg ikke vil få noget ud af det.

Nogen der kan give et svar på hvor Atitool altid skal fucke op?

Skal siges at jeg har været stor oc'er af Nvidia og sælger gerne mit ati kort hvis det ikke kan oc'es hvad er hardware uden oc'ing :(

XmuZz

Overclocker
Tilføjet:
14-08-2006 22:17:26
Svar/Indlæg:
17/6
^^Op^^

Har nu installeret Rivatuner som der ser ud til at funke med kan indstille fan-speed og kan oc'e i det, problemet er bare at jeg ikke kan indstille volt, findes der et andet program end atitool man kan det i, eller findes der et simpelt pincel mod?