Spil der ikke virker, konstant crash.

Software d.  15. august. 2006, skrevet af LlamaAgenten
Vist: 270 gange.

LlamaAgenten

Elitebruger
Tilføjet:
15-08-2006 00:26:47
Svar/Indlæg:
1129/113
Dav.

Jeg har købt en ny computer, og der er mange problemer med den, selvom nogle af de samme problemer også eksisterede på min gamle maskine.

Når jeg starter Windows op, så kommer den ikke længere end til skrivebordet, hvor den står og indlæser, og så kommer der et vindue frem med softwaren til controller.

Det problem kommer jeg væk fra, ved at trykke ctrl + alt + delete, og logger af, og derefter logger på igen. - Det gjorde min forrige maskine også. Hvad kan der være galt her? Min gamle maskine var en Athlon64 med et Asus bundkort, og ATi grafikkort, min nye er Intel, Gigabyte og Nvidia, så kan ikke se hvorfor begge maskiner gør det samme?

Jeg installerer spil, og spiller dem en, eller to gange, hvorefter de ikke fungerer længere, og de kommer med en fejlmeddelse. Selv ikke hvis jeg geninstallerer spillene fungerer det, det er det samme for Oblivion, Condemned og FEAR, røv irriterende. Det gjorde den gamle maskine også.

Når jeg har installeret Winamp, og brugt det et par enkelte gange, gør den det også - og når jeg lukker min winamp ned, fucker min driver til mit G15 tastatur også op - ved ikke hvad jeg skal gøre? Har haft disse problemer i lang tid, på den gamle - og nu er de flyttet over på den nye?
Og det samme sker for driverne til min Samsung 930BF skærm.

Jeg har lige formateret idag, nyeste drivere, ny harddisk. Ved ikke hvad der er galt.

Mit hardware:

Intel Core 2 Duo, e6600
2048MB G-Skill PC667Mhz
BFG Geforce 7900GT
GigaByte GA-965P DS4
4xSeagate diske.
480Watt Tagan.

Håber nogen kan hjælpe, det er yderst frustrerende.

Mads321

Elitebruger
Tilføjet:
15-08-2006 06:33:32
Svar/Indlæg:
3162/326
Hmm... har tre muligheder, ikke sikkert nogle af dem er rigtige, men here goes:

1: Softwarefejl, enten i form af din windows cd, eller i form af drivere der generer hinanden. Har selv haft problemer med webcam/tvtuner/digitalcamera, der fuckede helt op, og troede de var hinanden.

2: Hardwarefejl, måske en strømforsyning der smider for meget strøm ud et eller andet sted f.eks på grafikkortet?

3: Virus. Du har måske installeret et piratprogram, eller noget du har downloaded, som så er røget med på en CD?