Hjemmeside ideer.

Spil d.  15. august. 2006, skrevet af Uddberg
Vist: 272 gange.

Uddberg
 
Overclocker
Tilføjet:
15-08-2006 06:11:59
Svar/Indlæg:
2/2
Hej hvad syntes i om grafikken på www.wowing.dk ? jeg kan ikke selv se om det er rigtig flot, eller bare noget almindeligt kedeligt noget..


Hvis i har en ide til hvad der kan løfte den, og gøre den sådan BANG flot. så er jeg lutter øre.. ?:(

@ngler
 
Redaktør
Tilføjet:
15-08-2006 07:43:54
Svar/Indlæg:
4033/364
rigtig nice side..

ideer:

1) lav noget mouse over på knapperne
2) den side er meget lang (nedad), selv med 19" 1280x1024 skal man scrolle for at se hele siden..



greves
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-08-2006 08:50:41
Svar/Indlæg:
879/122
Er det bare mig eller er den mega langsom den side..
Det tager mig ca. 1 min, hver gang jeg har lavet et Klik.

Eller er den sku meget flot..



Walenad
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-08-2006 09:49:14
Svar/Indlæg:
1906/25
Meget flot side.

Kritik:

Under selve 'Class Forum' hopper teksten ned under
de enkelte billeder (den øverst 'NYT')

http://www.wowing.dk/forum/vie...

Måske bør de billeder gøres en smule mindre for overskuelighedens skyld.

Det ser på en eller måde lidt rodet/uoverskuelig ud, specielt med tanke på, når du får mange indlæg.

Men ellers fed side med fedt design.

- - -

Fatter ikke hvad #2 mener med lang load-tid. Her tonser den lige igennem (4 mbit).




PsYcHo
 
Overclocker
Tilføjet:
15-08-2006 13:35:51
Svar/Indlæg:
290/25
Jeg synes det er en god hjemme side! Men som der bliver sagt, ville det være smart med nogle mouseover funktioner, så man kan se hvor på siden man er på vej til at navigere rundt - dette gælder også ved class forum hvor det ville være smart med en mouseover funktion som beskrev billederne med ord! ;)



ThomasO
 
Overclocker
Tilføjet:
15-08-2006 14:47:45
Svar/Indlæg:
28/4
FLOT side:

Dog synes jeg der mangler.

Siden er lidt for lang efter min smag, så hvis den blev gjort kortere ville det være godt.

Derudover synes jeg det er som om der er noget i toppen jeg ikke synes der er iorden. har svært ved at finde ud af hvad det er men jeg kunne måske forstille mig det var kontrasten med den klode som køre rundt hele tiden. Har du selv lavet den ?? hvis ja så få den til at stop og så evt. dreje en anden vej og stop igen osv. altså små pauser.

Ellers synes jeg det er en rigtig flot side den køre "wow" stilen efter min smag.

At det så tager 1 min at load den første side kan du vel ik gøre så meget ved ud over at du kan smide den på en anden server.

Godt arbejde..