E6600 "TRAY VERSION" koebt hos Midt Data INTEL D975XBX rev.305 bios 1334 "BULK" koebt hos Computersalg Corsair XMS II PC-6400 Koebt hos Dataworld
Men har ikke rigtig haft held med at faa det til at virke.
Problemet ligger i at jeg skal give den 1.4+ V-Core manuelt ellers fryser den i bios. efter 1-5min alt efter hvor varm systemet er. skulle det setup ikke kunne koere med alt paa default fra starten af.
Men saa er det jeg mener at der maa da vaere en fejl i en af de dele eller er det bare mig der er AMD forkaelet. 🙂 der er lavet den lus ellers kan jeg ikke still paa V-Core.
Vil da gerne hvis der er nogen her i naerheden af THY som der kunne taenke sig at lege lidt med det setup, ja jeg mener at hvis der er nogen som der har ligende system hvor jeg kunne faa testet min cpu. Saa jeg ved om det er der fejlen ligger eller om det er bundkortet der fejler.
PS. ved 1.4+V-Core kan jeg holde den korende saa jeg kan begynde at instaler en XP sp2 men naar den kommer til Quick format paa den 36Gb raptor saa rebooter den lige naar man trykker enter. WIRD
Hej ja det er en ENERMAX EG701AX-VE har proevet med en 620Watts OCZ ogsaa det samme.
Saa jeg forstaar ikke lige hvorfor den skal have alt det stroem. Men jeg vil meget gerne hvis der er en i naerheden hvor jeg kan faa testet den CPU ved.
For saa kan jeg da udelukke den hvis den virker fint i et andet mobo.
har selv prøvet Corsair XMS II PC-6400 dem der er cl5 på bad axe , asus p5wd dh og på begge bundkort opstod der fejl hvis man satte rammen til de 800 mhz de skal køre , sætter man dem til 667 køre de fint.