Jeg har en Scrythe Ninja på min 965EE, men synes den virker ret tung og er sku bange for at knække noget til lan. Da den nu bliver til en HTPC vil jeg smide min conroe over i min lan maskine og kunne godt tænke mig en god køler som ikke vejer 800gram.
9500 er meget ok, ellers CNPS 7000, ellers en af de letteste større kølere Vapochill Micro, dog kan du også bare smide en lille standard Glacieltech da det er en Conroe der ikke udvikler så meget varme..
Zalmans 9500 er nok det bedste bud på en godt ydende køler, som ikke vejer i nærheden af eller over et KG! Tænkte først på deres 7700AlCu som jo både er lavet af alu. og kobber - men fandt ud af, at den vejer ca. 100G mere end 9500eren.
IMO skulle du dog beholde Ninjaen, da det er en suveræn køler. En 9500er vejer trods alt kun 300G mindre. Du skal alligevel også være lidt forsigtig under transport med en køler på 500G. ;)
Hrmm jamen så montere jeg sku den på igen, der burde bare være nogen afstivere eller noget så man kan hægte den til kabinet, men må sku selv lave noget så :)
Der sker altsaa ikke noget ved at du flytter rundt med din puter selv om du har en tung cooler paa, tro mig jeg har flyttet meget rundt med min de gange hvor jeg har haft en mega Cooler paa systemet.
Saa det er kun toeser der froegter vaegten paa deres COOLER. :e :e :e :e