Texas lommeregner

Software d.  17. august. 2006, skrevet af retech
Vist: 570 gange.

retech

Overclocker
Tilføjet:
17-08-2006 19:39:34
Svar/Indlæg:
14/9
Hej, jeg har lige fået min Texas TI-89 Titanium lommeregner, og vil gerne ha' spil på den. MEN HVORDAN?

Jeg har prøvet at søge på google og diverse forums, men jeg kan intet finde. Nogen der ved hvor jeg kan find en guide, eller vil lave en guide?

Jeg ved så meget, at jeg skal finde spillene på lommeregneren i var-link. men hvordan jeg overføre dem, aner jeg virkelig ikke.

K1lroy

Elitebruger
Tilføjet:
17-08-2006 20:22:22
Svar/Indlæg:
767/119
Prøv at spørge dem i din klasse, der skal nok være nogen som ved det.. Jeg har aldrig haft spil på min, og det kommer der heller ikke - så kan ikke hjælpe dig ;)

Men vær OBS på at nogle spil ændre i dine funktioner, fx kommer der en fisk i graf-vinduet hvis du har installeret mario, eller tetris - kan ikke huske det, det skete på en af mine kammeraters.. :p

br1an

Overclocker
Tilføjet:
17-08-2006 20:36:27
Svar/Indlæg:
37/10
Hvis det er ligesom med min ti83 da jeg gik i gymnasiet så skal du have fat i et speciel kabel så du kan forbinde den til din pc.

PsYcHo

Overclocker
Tilføjet:
17-08-2006 22:14:24
Svar/Indlæg:
290/25
Det siger du ikke #2!? ;) :e

- Jeg tror man skal have fat i et program som kan bruges som man bruger en driver cd, og programstyring til sin fon - så henter man et spil og får det program til at installere spillet, jeg kender også en som har en masse spil men som ikke kan få dem til at virke!

SGP

Overclocker
Tilføjet:
17-08-2006 22:22:35
Svar/Indlæg:
251/32
med min ti 89 var der cd og kabel med.. med cd'en kunne jeg hente og skrive data til regneren og det var os her jeg lagde spil og programmer ind.. har ikke oplevet der har været ged i min, men den bruger dog hurtigt strømmen når man sidder og spiller... når du skal starte spillene kalde du dem bare i "home" spillet() og så starter det..