den værste practical joke mod venner/kollegae

Hyggehjørnet d.  17. august. 2006, skrevet af M@rty_Mcfly
Vist: 644 gange.

M@rty_Mcfly
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-08-2006 22:48:51
Svar/Indlæg:
243/52
hvad er den værste practical joke i har lavet mod jeres venner/kollegaer. Mens i gav dem computer support over msn eller tlf.
Hans strømforsyning var ikke stabil!

Her er min den nyéste over msn.

Lor. siger (22:19):
okay.....................nogen god måde at teste det på?

Familien . siger (22:22):
ja. hvis du tager og forbinder 12v + og 12v - til en rødpølse i hver sin ende( jeg tager ikke pis på dig) så skal pølsen begynde at revne/varm efter 90sec og computeren skal ikke gå ned. så ved du at den er stabil på 12v linjen

Familien . siger (22:22):
det har jeg selv testet

Lor. siger (22:23):
okay

He he mon han fik sig nogle hotdogs?

jeg har ikke hørt resultatet endnu.
:e :e

@ngler
 
Redaktør
Tilføjet:
18-08-2006 07:37:24
Svar/Indlæg:
4033/364
hehe... engang til elektronikundervisning (der var + og - i bordene med hun, bananstik som man bare puttede sin loddekolbe i)..

Så sidder en og venter på at hans loddekolbe bliver varm... jeg sætter forsigtigt to fingre på stikkene i bordet hvor kolben var sat til og trækker dem hurtig til mig og siger, "jep den er varm nok"..

han tager sine fingre meget meget forsigtigt frem for at mærke om stikkene er varme.. ret griner at se på.... (og det var i 9-10. klasse), især da han udbryder, "jamen den er da ikke varm" :e



KingGuru
 
Elitebruger
Tilføjet:
18-08-2006 12:55:09
Svar/Indlæg:
624/173
Værste er nok, da jeg i mine unge dage var nede på skolens bibliotek. Vi havde en kammerat der ikke helt var til den tynde side, og fandt så bogen "burgerbogen" og lånte i hans navn (dengang skrev man bare sit nummer på en seddel, og så var den i vinkel)
i 2 år kom bibliotekaren ind en gang om måneden og fortalte hvem der manglede at aflevere hvilke bøger.. og der kom jo så hver gang "Morten.. Du mangler STADIG at aflevere burgerbogen", hvorefter Morten gik helt i selvsving.. efter et par år, gik vi så ned og fandt bogen frem bag den sofa vi havde lagt den (det siger så lidt om rengøringen på Juelsminde skole).. men det var ikke så pænt.. men han kan godt selv grine af det idag..

Forza Rønnebærholdet !

KingGuru



B@NG
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-08-2006 03:09:27
Svar/Indlæg:
3640/1231
Kan nu stadig smile lidt af den dag (får forresten stadig slag for det :00 ) hvor min kammi, min kæreste og jeg skulle i Føtex.

Damen skulle på et tidspunkt glo på noget som vi ikke lige gad :o - jaja, jeg hader det der handle-pis - så hun fik lov til at tulle rundt for sig selv.

Kort tid efter stod vi nede ved "Service-Centret" og kiggede, og jeg kiggede lettere forskrækket på hende medarbejderen, og spurgte om hun ikke ville kalde på Lise over højttaleren :e

Hun troede bestemt ikke på mig, måske fordi min kammi var helt rød i hovedet af grin, men da jeg sagde at det var min lillesøster, tog hun det lidt alvorligt :p

Hun kaldte lille Lise over højttaleren, og kæresten nærmede sig :x

Det skal siges at kæresten også var rød i hovedet, men det var nok mest fordi hun var flov og liiidt arrig tror jeg :e

Men sjovt... det var det sq :e



Ham_Selv^
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-08-2006 10:17:49
Svar/Indlæg:
2453/80
om man kan kalde det practical joke ved jeg nu ikke.. men..
det værste jeg lige kan komme i tanke om er da jeg i 5. klasse sendte samme dreng på hospitalet to gange :00

1.
hver dag kl 10 eller noget var hele skolen samlet i en sal for lige at høvle en sang eller to igennem.. en dag kom jeg så tilbage til klassen før alle andre. i klassen havde vi en lille reol som de fleste skulle forbi.. og af en eller anden grund tænkte jeg "hmm.. kunne da være sjovt hvis jeg lagde mig på nederste hylde og spændte ben for folk.." og det var da meget sjovt med de første par stykker, lige indtil lille michael kom forbi :l
fjolset skulle selfølgelig sigte efter et headshot på hjørnet af et bord :r
1 stk. flækket øjenbryn.. måske heldigt nok alligevel :00

2.
stadig 5. klasse tror jeg.. jeg havde lige fået et par af de der håndjern, som man ikke kunne åbne uden nøgle, og det var ikke bare plastic..
mig og et par fra klassen stod ude i skolegården, og hvorfor det lige var michael der igen skulle være offer ved jeg ikke :00
men denne gang var det faktisk ikke rigtig min skyld.
anyways.. han fik håndjern på.. på ryggen.. og det var da meget sjovt - også for lille michael - indtil en fra min klasse fik den fine ide at få ham til at løbe ved at skubbe lidt på ryggen..
efter 10 meter snubler knægten, og med hænderne lænket på ryggen måtte han tage af for faldet med... ja.. hagen :l
der kom et par voksne og tog ham med ind på læreværelset.. uden nøglerne :00



Goaguy
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-08-2006 21:09:41
Svar/Indlæg:
3410/199
Vi lavede i sidste år, i 1.g, den styggeste joke med en af mine venner:

Vi snakkede meget i klassen om en pige, Claudia, som skulle være nem at komme i bukserne på. Hun havde så været med til en fest, hvor Henrik, som han hed, havde drukket alt rigeligt. Dagen efter, hvor han ikke kan huske noget, fortæller vi ham så, at han og Claudia har haft noget kørende, og han han har givet hende sit mobilnummer.
Nu starter et par af mine venner så med at skrive sms'er til ham, hvor de foregiver sig for at være hende Claudia, hvis nummer han ikke havde i forvejen.
Historien kører længere og længere ud, og til sidst har Henrik og "Claudia" en aftale om, at Henrik skal komme hjem til hende senere på aftenen og huske ekstra gummi :P

I skulle have set Henriks ansigt, da vi i skolen viste ham indbakken på den telefon, hvorfra vi havde skrevet til ham :e :p

Det var guld værd:D



Mentos3
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-08-2006 21:31:57
Svar/Indlæg:
4230/89
en vi lavede for lidt tid siden...

en af mine venners storebror er den "lykkelige" ejer af en Opel Ascona(kasse-cola), den er gammel, meget rusten, utæt, hvid, og kører ikke en dag over 130km/t :o
han havde købt den for ca 10.000kr,-, og elsker den gamle kasse overalt på jorden..!

nå, en dag bliver vi så tilbudt en bil (næsten) magen til, for 1000kr,-... vi køber den, og parkerer den ca hvor han plejer at holde, derefter skubber vi hans bil væk, og stiller den et stykke væk, hvor han ikke kan se den...
lidt hen på aftenen, da det er ved at blive lettere mørkt, opdigter vi et raserianfald over noget han havde gjort tidligere, og i vores raseri, griber vi golfkøller og alubat, hvorefter vi (i hans påsyn) går helt amok på bilen, den bliver vold smadret på alle tænkelige måder, ruderne smadret, dækkene flænset, osv osv...

han stod bare fuldkommen lammet og vidste ikke hvad han skulle gøre... først da vi stopper og begynder at råbe efter ham, begynder han at hidse sig op.
vi lader ham hidse sig godt og grundti op, indtil vi begge flækker af grin, og fortæller ham så at han rigtige bil holder henne om hjørnet :e



Tonnilerche
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-08-2006 22:12:13
Svar/Indlæg:
6052/189
hehe helt sikkert Mentos3 :e

Fandme genialt.



Jenner
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-08-2006 22:52:55
Svar/Indlæg:
2267/261
ja man :e

den var fandme god :D





mr.don
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-08-2006 09:45:54
Svar/Indlæg:
1762/36
#6 hvorfor har du ikke den på video?



Emillos
 
Overclocker
Tilføjet:
21-08-2006 09:59:10
Svar/Indlæg:
14079/622
->#6

Hold da kæft en nice joke:e:e:e:e:e:e



Mentos3
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-08-2006 19:05:14
Svar/Indlæg:
4230/89
ja lidt trist vi ikke fik den med på video... men nu havde vi travlt med at smadre bilen, og vi tænkte ikke lige på det med video før Efter... :(

men for s*tan hvor var det fedt :e