Media Portal

Media Center d.  19. august. 2006, skrevet af Bimse
Vist: 639 gange.

Bimse
 
Overclocker
Tilføjet:
19-08-2006 21:25:04
Svar/Indlæg:
1/1
Med dobbelt tv tuner kort, og Media Portal, har jeg gået og tænkt på, om man kan flg. Kan man spille pc spil og optage en tv kanal samtidig. Afpille en dvd film og optage tv kanal samtidig. Surfe net og optage en tv kanal samtidig, håber der er nogen der ved, og vil svare mig, på forhånd tak...

Seraph
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-08-2006 01:47:43
Svar/Indlæg:
624/55
Alt det kan du med media center edition 2005, men aner ikke om media portal tillader det, men det vil jeg tro.

Jeg ved dog at i media center kan du med et dobbelt tuner kort, optage en kanal se en anden kanal og surfe nettet samtidigt.
Du kan også optage på 2 kanaler mens du spiller, der vil jeg dog anbefale at man optager fra den ene kanal til fx E: drevet og optager fra den anden kanal til D: drevet og så har spillet liggende på C:

Fordi hvert program/tuner gerne skal have ekslusiv adgang til hver deres harddisk, ellers har du 2 programmer der forsøger at læse/skrive på samme disk og det kan give problemer i optagelsen, den kan evt begynde at hakke osv...



Naggie
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-09-2006 00:38:18
Svar/Indlæg:
34/11
Det kan sagtens lade sig gøre i MP. Og til det du nævner behøver du nu ikke andet en et tv tuner kort til. Du har kun brug for to kort hvis du vil se tv mens du optager eller optage to kanaler på en gang.