Jeg har en tænd og sluk fra gamle computer, men den ene ledning til selv knappe er knækket af, så man godt bare tænde men de 2 jumpere ledning går ud til ? De jumpere er ground og power..
haha, min ven var i en periode nød til at starte sin computer med to ledninger, som om det var en bil 8) det så virkeligt sjovt ud med sådan en stak ledninger ud gennem frontpanelet.
#4 det er faktisk det jeg gør lige nu, men har fået et problem og det er at min gamle ATA disk ikke vil findes af bundkort, lige meget om den slave, master eller what ever, temligt træls.. og bundkortet står på auto..
Ny Skribent
Tilføjet: 20-08-2006 21:12:36
Svar/Indlæg:
5679/460
da jeg samler og reparere computer fra venner , så fandt jeg et gammel tower og hev tænd/sluk knappen af den så slipper jeg for at bukke mig ned for når jeg er færdig så stiller jeg dem på gulvet og self har jeg også en til restart så vi jeg nu skal ha det hele skilt ad igen så ka jeg lynhurtig sætte de to til.
men kort og godt find et gammel tower du kaq være heldig på genbrugs plads og finde et gammel tower og så bruger du bare lidt vold og tar knappen med dig