Elitebruger
Tilføjet:
23-08-2006 15:02:32
Svar/Indlæg:
3532/303
Hey med jer...
Som så mange af jer andre er jeg nu blevet en lønslave og er dermed blot endnu en sørgelig del af pøblen :p
MEN, det betyde at jeg snart har penge til at opbygge mit eget imperium som starter ved noget så essentielt som en computer. Den gamle blev ristet og jeg ender med at skulle få fat i en ny.
Den er dog ikke så interessant endnu, vil nemlig hellere sørge for at den får et godt hjem når den nu engang bliver købt. Det bliver jo nok en conroe eller noget i den dur.
Problemet, eller nok nærmere problemerne, er at jeg nu er kommet med på moden og vil gerne ha' et trendy kabinet.
Derfor skal jeg lige bruge jeres hjælp, for jeg tænkte lidt på et Lian-Li eller noget i den stil som hus, det skal være til at slæve rundt på, det skal være stilrent og så skal det være enten sort og/eller hvidt. Derudover skal der helst kunne være mindst 2 120 mm blæsere i og gerne mere.
Så er der hele pivtøjet med strømforsyningen... Den skal ihvertfald være modulær, gerne med et lidt tacky design som hipers. Den skal helst være sort og meget meget gerne med sortsleevede kabler. +-500w og så helst med forholdsvis høj effektvitet (dvs. mod 80pct eller over ville være krampe nice). Den skal selvfølgelig have stabile rails da jeg ikke kan benægte at jeg vil prøve at få min connie i knæ. Meget gerne lydsvag med 120/140mm blæser. Dvs. den ideelle psu :p
Så er der et par småting:
kan man få hvid sleeving ? Hvis ja hvor, hvis nej, hvor kan man så få sort ?
Kan man få fat i 140mm blæsere ?
hvis man ikke kan få en sortsleeved psu med sorte stik kunne det jo være rart at kunne fikse selv, kan man få sorte psu stik et sted ?
Kan man få sorte tommelskruer ?
Engang kunne man få helt hvide lysdioder, kan man ikke det mere ?
Så tror jeg at jeg har rundet de vigtige spørgsmål. I første omgang er pris ligegyldigt, men hvis i kan finde noget hvor prisen er lav og samtidig opfylder mine småskrappe krav er i mine personlige helte :)
Håber i har lidt råd eller meget gerne forslag.
Mvh. Rage