Jeg ville søge efter nogle informationer angående et relæ til en 220v vandpumpe på overclocking.dk
Jeg brugte 'google-søgefunktionen' i højre side - og får en masse resultater frem. Men langt størstedelen af søgeresultaterne virker ikke. Klikker man på et link, f.eks. første link der kommer når man søger på 'relæ' ("http://www.hardware-test.dk/ht... ") så kommer man bare frem til forsiden på hardware-test.dk.
Ud af de 10 første resultater bliver man bare redirected tilbage til hovedsiden af de 7.
Er der en lettere, mere effektiv måde at søge på dette site?
DM har været så flink at omskrive vores egen interne søgefunktion... så den virker nu :)
ej, du kan sagtens bruge den interne og få nogle gode resultater frem, problemet med google søgningen er at den blev implementeret da vi lige var begyndt med alt det her portal-halløj, dengang de hed www.hardware-test.dk/ht og /oc - noget som vi jo ikke gør mere.
Problemet med den google er så at den husker de links, og ikke får den opdateret...
Er ikke så meget inde i google så jeg ved om de bliver slettet efter et stykke tid, men det er desværre sådan det ser ud lige nu...
forresten - linksne i den google søgning er sådan set "fine" nok - der er bare et lille /ht/ ellre /oc/ midt i linket, og det skal lige væk - så virker det fint...