Søging på hardware-test.dk/overclocking.dk

Hyggehjørnet d.  23. august. 2006, skrevet af GlemSom
Vist: 293 gange.

GlemSom
 
Overclocker
Tilføjet:
23-08-2006 20:21:15
Svar/Indlæg:
37/9
Jeg ville søge efter nogle informationer angående et relæ til en 220v vandpumpe på overclocking.dk

Jeg brugte 'google-søgefunktionen' i højre side - og får en masse resultater frem.
Men langt størstedelen af søgeresultaterne virker ikke.
Klikker man på et link, f.eks. første link der kommer når man søger på 'relæ' ("http://www.hardware-test.dk/ht... ")
så kommer man bare frem til forsiden på hardware-test.dk.

Ud af de 10 første resultater bliver man bare redirected tilbage til hovedsiden af de 7.

Er der en lettere, mere effektiv måde at søge på dette site?


Wizard
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-08-2006 20:23:04
Svar/Indlæg:
845/46


PsYcHo
 
Overclocker
Tilføjet:
23-08-2006 22:26:14
Svar/Indlæg:
290/25
Det er vel en fejl fra scriptets side, som du ikke kan gøre noget ved... Brug de link som Wizard har været så flink at indsende! ;)



foo
 
Elitebruger
Tilføjet:
24-08-2006 07:43:54
Svar/Indlæg:
1685/240
DM har været så flink at omskrive vores egen interne søgefunktion... så den virker nu :)

ej, du kan sagtens bruge den interne og få nogle gode resultater frem, problemet med google søgningen er at den blev implementeret da vi lige var begyndt med alt det her portal-halløj, dengang de hed www.hardware-test.dk/ht og /oc - noget som vi jo ikke gør mere.

Problemet med den google er så at den husker de links, og ikke får den opdateret...

Er ikke så meget inde i google så jeg ved om de bliver slettet efter et stykke tid, men det er desværre sådan det ser ud lige nu...

MvH



foo
 
Elitebruger
Tilføjet:
24-08-2006 07:45:47
Svar/Indlæg:
1685/240
forresten - linksne i den google søgning er sådan set "fine" nok - der er bare et lille /ht/ ellre /oc/ midt i linket, og det skal lige væk - så virker det fint...

Så ved du det til en anden gang... :)