Elitebruger
Tilføjet:
25-08-2006 15:37:06
Svar/Indlæg:
2333/391
Hej Drenge,
Jeg har købt denne Linksys WRT54G router, og det virker bare perfekt der hjemme fra, jeg har en fast IP adresse, plus et domain der peger på den adresse! så jeg har remote styre min pc´er fra work...
Det der så sker er at jeg tager på arbejde, og vil så overtag min maskine derhjemme, og nogen gange virker det fint og så måske senere på dagen så er der bare ingen forbindelse overhovedet?? og jeg ringer så til min bror for at høre om han kan remote den? og det kan han heller ikke???
Nu kommer det sjove!!!! Jeg kan så ta hjem, og starte en browser, og der er helt fin internet??? jeg ringer så til min bror for at høre om han kan komme remote på, og det kan han så nu?
Det eneste der er sket i den tidsperiode er at jeg har startet en browser på min maskine?
Hmmmmmm..... What the f***.... x(
Jeg har tjekket min router igennem, og der er ikke noget med timeout, eller noget i den dur, og det hele skulle bare være fint!
Jeg har haft ringet til TDC Webspeed for at høre om de har kontakt? og de har altid fin kontakt til kabel modemet ?
Jeg har først fået dette problem efter jeg har skiftet router og ændret internet hastighed, samt fast ip adresse og domain? før alt det var der ingen problemer, og det var en D-link router, det virkede bare 100%
Nogen med en linksys router der har samme symtomer ?