Harddisk ??? Kan i anbefale én? Den skal være på lager og kunne sendes i morgen, jeg regner med at bestille fra www.prcdata.dk ?
Ser alt ud som det skal (et billigt oc/gamer-system), eller er der noget der skal ændres?
Delene skal alle kunne sendes i morgen mandag da jeg nu har været uden stationær comp i 3 uger og er ved at få et hysterisk anfald. Ram kører jeg nok til Roskilde og henter i www.dataworld.dk , så kan i finde mig en harddisk dér i stedet for hos prc vil det også være fint.
jeg vil vælge shg hvis jeg var dig,, du kan komme til vente 14dage ved getmore selv om de skriver de har det på lager meget dårlig efaringer med getmore det er kun grafikkortet du skal købe et andet sted og rammen
Præcis, regner med at køre derhen i morgen og hente RAM og eventuelt deres 7900GT grafikkort, så kan resten bestilles hos SHG hvis de er mere reelle med leveringstiderne, da jeg virkelig håber at kunne samle delene tirsdag aften...
Håber det er ok jeg benytter din tråd, i stedet for at lave en magen til.
Jeg er ved at samle et lignende setup. men jeg bor i århus, så jeg kører sq bare til shg og midtdata og køber hvad jeg skal have (hvad er folks erfaringer med midtdata? )