Spørgsmål mht Mac og lyd

Diverse d.  30. august. 2006, skrevet af aigh!
Vist: 181 gange.

aigh!

Overclocker
Tilføjet:
30-08-2006 13:25:42
Svar/Indlæg:
529/97
Hej. Jeg har altid rodet lidt med musikproducering.
Men kunne godt tænke mig at vide en masse om mac. Jeg ved at de mest professionelle programmer bliver lavet til den platform (Specielt Logic Pro Tools), men kunne godt vide om man skal tilkøbe lydkort, eller om der sidder et rigtig godt i i forvejen.

Og hvis i har købt nyt lydkort til Lydproducering, hvilket har i så købt og hvad kan i anbefale (hvis standard kortet da ikke er godt nok). I det hele taget bare nogle anbefalinger mht til Mac, eller om jeg skal gå efter en PC nu hvor jeg vil arbejde med lyd

TeamdB

Elitebruger
Tilføjet:
30-08-2006 15:08:30
Svar/Indlæg:
511/123
Jeg har ikke selv rodet med musikproducering, men af dem jeg kender, så er de alle blevet glade efter skifte til mac. Det er et rimlig lydkort der sidder i, men til musikproduktion, så skal du nok have fat i et eksternt lydkort.
Jeg ved at nogle af dem har brugt audiotrak lydkort, men kan ikke kan ellers ikke sige så meget.
Hvis du køber en af de nye intelbaserede macs så kan du jo også køre windows ved siden af hvis det er nødvendigt.

aigh!

Overclocker
Tilføjet:
30-08-2006 15:25:10
Svar/Indlæg:
529/97
Okay, tak!!!
Vil tænke lidt videre over det

TeamdB

Elitebruger
Tilføjet:
31-08-2006 09:06:59
Svar/Indlæg:
511/123
Hvis du vil have svar fra nogle macbrugere om hvad de bruger af lydkort så prøv mediamac.dk og macnyt.dk