Så har jeg haft tid til at lege lidt mere med mit setup, så her kommer lige et par detaljer.
Jeg har fundet ud af, at mine ram ved 2,8V og timings der hedder 2,5-4-4-12 max'er ud et sted mellem 240 og 250.
Min CPU tror jeg max'er ud et sted lidt over de 2,8 Ghz. Jeg kører pt. 2,8 men det er ved ca. 1,5 volt. Ved ikke præcis hvor meget det er, da jeg i bios kun kan give, tror det er, 3,3% mere eller 5% mere. Kan også give 8,x% eller 10%, men så tror jeg den brænder af.
Men ved std. volt kører den fint 2,7 Ghz. Dette er dog med ram-divider, så de kun kører et sted i 220'erne.
Ved + 3,3% volt, kan den kører 2,75 og ved + 5% kører jeg pt. 2,8. Her ligger den så med en idle temp. på ca. 40 - 41 og en max tem omking de 55º. Ved ikke lige hvor varm sådan en satan her må blive. Ved sdt. volt ligger idle lige omkring de 30º, så det er bare smukt.
Skal siges at jeg bruger en Zalman 8000, så den virker ganske godt.
Ved ikke om i har et par idéer til hvad jeg evt. kan prøve. Eller om jeg stille og roligt har nået noget der ligner mit max-oc. Hvis jeg vil meget mere, tror jeg, jeg skal have fat i et par vildere stænger ram. Kører med disse her: Patriot - PC3200 XBL Dual, 2x512GB