Når en kunde leverer et produkt ind, inden for de første 14 dage, så tager man i betragtning at produktet er UBRUGT!, da det tages som et fejlkøb, altså tages det ind som fejlfrit, og ubrugt.
Når en k*****t som #0 så smider et defekt kort ind, før de 14 dage er gået, så tester butikken IKKE varen, fordi den betegnes som værende ubrugt, og et fejlkøb. Altså kan det sælges igen, da den første kunne fortryder, og sender tilbage.
Arbejder selv for et af landets største virksomheder, og har dagligt kontakt til kunder der ringer ind og klager over fejl. Gennemgår man så det enkelte produkt, kan jeg gå ind og se om det er solgt før, hvor/hvornår hvem der har købt og om der er bemærkninger. Er der det går jeg simpelthen ind og kontakter den første køber for at få ham/hende til at forklarre forløbet, da der tydeligvis er tale om misbrug af loven, istedet for at der er tale om at han/hun har brugt sin fortrydelsesret.
Forstår udemærket at SHG bare sender et kort videre, da det er hamrende dyrt at teste hver enkelt vare der kommer ind..
Og når så k********n i #0 bare sender et defekt kort ind uden anmærkninger, så har butikken ikke en jordisk chance, medmindre de skal ansætte folk til at teste hver del, og derved hæve prisen på kortet.. men så begynder i jo også at tude!?
Min morale er: Tag jer sammen, sig det som det er, og luk derefter røven så gevaldigt meget i, at en smag af fæces kan findes i jeres mundvige de næste 5 uger!.. det betyder i sidste ende bedre service til os, hurtigere behandlingstid, og lavere priser.