#47 jeg kørte med classic theme på beta 2, og det var ikke over bevisende, men der skulle være blevet fjernet et tons debug kode siden. Og så var det ikke kønt, men der skulle også være lavet nogle grafiske optimeringer (forhåbentligt betyder det at de har fjernet energy, for det var da grimt)
Og jeg kommer da helt sikkert også til at køre classic mode så snart jeg får den her suget ned (skal lige have fundet en forbindelse, da jeg sidder på modem, kom nu TDC jeg venter kun på jer)
Men den skulle komme ud officelt hos MS i løbet af ugen sikkert på samme system som de brugte til pre RC1, og det var najs, jeg hentede det på under en time (og nej det var ikke på modem)
#2 pre-RC1 kunne kun hentes af folk med BETA2 key (eller den kunne hentes af alle, men du skal have key'en for at kunne installere)
Om det samme gælder for RC1 vides ikke end, da det kun er MSDN folk der har fået den endnu (og de kan få alle de CD-keys de vil have, så de har sikkert bare taget en ny i stedet for at finde den gamle)