Norton Internet Security?

Software d.  03. september. 2006, skrevet af Renegade
Vist: 476 gange.

Renegade
 
Overclocker
Tilføjet:
03-09-2006 15:42:11
Svar/Indlæg:
78/26
Hej alle..
Har lige installeret Norton Internet Security, men der er et rigtig træls problem jeg gerne vil have hjælp med.
Når MSN prøver at logge på, så blokerer Norton, og spørger om jeg vil blokere/tillade osv, og selv om jeg sætter den til tillad altid, så bliver den boks ved at komme op om hvad jeg vil gøre, og kan ikke logge på MSN.
Hvad skal jeg gøre for at rette det irriterende problem?

Advanced
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-09-2006 19:11:51
Svar/Indlæg:
6899/119
Først. Hvorfor er det lige du har valgt Norton?



micma18
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-09-2006 20:21:39
Svar/Indlæg:
4120/115
Der er ikke noget galt med Norton/Symantec som sådan... Men deres Internet Security pakke, er det værste software der nogensinde er sendt på markedet!!!!!!!! Ufatteligt at butikkerne bliver ved med at sælge det ?:( Det gør lige præcis livet surere for folk, og ødelægger deres internet oplevelse, og det endda selvom folk bliver bedraget til at købe lortet netop for at kunne føle sig sikrere...

For det første så er Norton antivirus et ret dårlig antivirus program i sig selv, for det andet så er deres andre programmer som f.eks. Worm protection og Internet Security, ekstrem over avancerede, og har fingrene nede i alt alt for mange windows indstillinger, som de overhovedet ikke har noget at skulle gøre i! Hvilket medføre at der somregel ikke er noget somhelst der virker efter installationen af disse programmer... :00 :p

Bare for at tage et eksempel, så hvis man sammenligner med Avira AntiVir classic freeware, så beskytter det dig faktisk mod mere end dobbelt så mange trusler end Norton gør, og det endda på trods af at AntiVir er et meget simpelt program der ikke har fingrene nede nogen somhelst steder i windows... Og for at ydmyge Internet Security helt, så er der vist ikke noget i den pakke, som XP SP2 ikke selv gør, mange gange bedre, og mere overskueligt for brugeren, så spørgsmålet er bare, Hvorfor? :p

Det skal siges, hvis man køber Norton Antivirus alene, og bare undgår worm protection, så er det faktisk et ok program, men læg mærke til min tidligere kommentar med at gratisk programmet AntiVir kender mere end dobbelt så mange virus... Og det mærkes faktisk, for jeg støder af og til på pc'er med Norton AV, som ved en AntiVir scanning faktisk afsløre infektion!
Og for ikke at gøre AntiVir til løsningen på alle verdens problemer, så skal man altså købe deres store udgave, hvis man f.eks. vil have pop3 scanner osv.


Men hvis jeg var dig, så ville jeg skille mig af med Internet Security meget hurtigt, det er simpelthen ikke besværet værd!



chap-15
 
Overclocker
Tilføjet:
17-09-2006 16:51:15
Svar/Indlæg:
30/3
ville gerne lige vide hvorfor du har valgt norton, norton er ikke det bedste antivirus som mange går og siger norton er i det hele taget en gang lort LOL nå vidre norton finder mange virusser men i mange tilfælde kan den ikke fjerne dem har slev set det på min mors computer og norton ligger langt nede i mange tets jeg bruger selv bullguard på min bærbar men her på min stationær bruge jeg et freeware program som hedder Avast og det ligger højere oppe en norton det gør så kan ikke lige se hvofor du har købt norton du skulle lige hvae læst lidt om antivirus programmer inden du fortog dig dette køb af norton men nu hvor du har købt og betalt for det kan du jo ligeså godt beholde det. du kan inde i programmet i nortons firewall sætte den til at den ikke skal bloker MSN som du siger den gør

God fornøjelse. :)